BearC vs Speedi
Du slängde ut en utmaning och vem som helst fick svara// Såg att jag ville battla och började gnaga på dina naglar// Du satt bakom datorn och började kallsvettas// Ville skydda dig mot mina rader och satte igång dina brandväggar// Förstår om du inte vill svara ikväll, det är lugnt, ta din tid// Hela du är som en prinskorv och se där, nu brändes maten vid// Även om jag droppar först så kommer du aldrig vinna// Jag kör in något vasst i ögat på dig som en hornhinna// Och är verkligen någon att satsa på precis som en porrbild// Att du rimmar överhuvudtaget är bara jävligt sorgligt// Vi är lika gamla men jag är ljusår bättre som Fattaru// Ingen vill ha dig här så ta ditt pick och börja packa nu!// Speedi: Inleder denna battle med att berätta, vi har en sak gemensamt/ Vi har båda två slagit PetuniOn med 7-1 lätt, fan va pinsamt/ Ni har samma klass men i skolan skulle du ju gjort som PetuniOn/ Är en hornhinna vass? Lille man du skulle gått på din biologilektion/ Körde på dig med min bil cirka 2 minuter efter att du började mucka/ Du försökte vara smart och ducka men jag träffa dig ändå, jag sucka/ Jag klev ur genom min taklucka och plockade ut dig genom min baklucka/ Allt resulterade med en fet minneslucka, du sa att du nu var redo att jucka/ Så jag rimmar dåligt, Låt mig skratta du rimmar ju fan lätta som tid-vid/ Såg en bild på dig och förstår nu, du ser ju ut som en efterbliven invalid/ Gå nu i ide som den fula björn du är, det är nu jag börjar min björnjakt/ Sov länge, vakna aldrig upp mer så slipper du min våldsamma björnslakt/
Om våld föder våld, så har du inte slagit tillräckligt hårt!
|