Albbud_who VS BoQ Det är är min sista den här veckan! även fast jag körde 4! så jag vet det så ingen behöver säga det Albbud_who : >>hoppsan! du ställde upp mot mig stabilt som en domino bricka. >>och grabben du kommer falla innan du har hunnit ångra de sista. >>den sista raden som du skrev, och jag ska snaipra bort din keps. >>prototyp whoaanvändare.och BOQ står för jag -baitar också queff >>så jag bajsar på din text, innan jag har beskådat den så fuck u. >>du battlar dubblaa vi vet båda män, det kommer att bli slakt nu. >>jag e svartkrut och ska spränga dig till andra sidan jordklotet . >>sitter här och fuckar ur så jag skriver mordhotet . med blod från >>foten som jag sparkat ihjäl din kattunge me, du e fastbunden cp. >>ska döda dig men lindan in min fot förs, ingen tappe nu. >>svävar in förblindad av min blodtörst som en fladdermus . >>aja du kan slösa din bögrapp på nån annan nu ska jag lösa in min >>kölapp hos din mamma. BoQ : >Du villa ha någon att battla, Japp jag står här/ >Det är du som står ostadigt MR.Korthus, För jag kommer blåsa ner dig >utan besvär/ >Synd att du ändast siktade på mina kläder och prylar/ >Gör en kullerbytta i sidled och svarar med 323 skott i din panna så >att det Ylar/ >Får inte ihop dina såkallade rim till något vettigt/ >Du kämpar som fan för att vinna denna gång!, jag tycker inte ens det >är svettigt/ >Om du är svartkrut så tar jag min tändare och tänder på/ >Du exloderade fett, men jag stog orörd bredvid och bara titta på/ >Nu när du är helt Utrotad vet jag inte vem jag ska dissa, Så jag tog >en sväng förbi ditt hem/ >Där låg din mamma fastbunden och ropade efter föda, så jag gav henne >din blodiga lem/