PetuniOn vs. BearC (Topic(Filmkaraktärer)Battle)
Detta är en Topic battle... Med ämnet "Filmkaraktärer" Rösta på den som ni tycker är bäst och motivera gärna... PetuniOn >Lilla BearC, lika sparsam som Konsum elle Spar som homo/ >Jag knäcker dig lätt för du är korumperbar som Frodo/ >Sveper över dig som jag tar sejdeln/ >Jag är igentligen din far precis som Darth Vader/ >Min diss är skit fin, dra till baks till dit sprit-liv/ >Du är över huvudet och ute och cyklar precis som ET/ >Min hjärna är full av sannings-fall-texter/ >Och jag kommer MATA dig med min hjärna precis som Hannibal Lecter/ BearC Amen PetuniOn, vill du verkligen förlora ännu en gång// Mina dissar har rätt att döda precis som James Bond// Medans dina rader är lika B som splatterfilmer// Varför springer du runt i lädertrikåer precis som Val Kilmer?// Tror du är bäst, men lever i en fantasivärld som Nemo// I den riktiga världen vinner du aldrig och folk bränner din demo// Mina rim skär upp dig som Leatherface i Motorsågsmassakern// Fnyser och fräser när jag ser dina rim, precis som Toker-såg-på-saken/// 7 röster så det är bara att börja gott folk...
...kommer inrullandes med oväsen som pansarvagnar...
|