MethodX vs Th1ef
MethodX >>>Du battla över esperanca och vann, men nu har du inte en chans/ >>>Jag ser ner på dig och säger att detta kommer gå som en dans/ >>>Hur ska du kunna plocka mig, ska du använda nåra kassa rim/ >>>Ulf Lundel är din favorit för jag vet att boken du läser är Fitt >>Stim/ >>>Precis som pundar och annat patrask så tar du en massa silar/ >>>Den farlig skiten du använder är det tame fan jag som dealar/ >>>Okey, den kanske var lite låg men inte lika lågt som du står/ >>>Du fläker upp, bönar och ber, men du förstår inte att du inget >>>får/ Th1ef >>Jag battla inte esperanca, jag sänkte henne totalt/ >>Och nu gör jag samma med dig och tar dig oralt/ >>Om det gick skulle du springa då du såg mey/ >>Och du är precis som en dvärg i snövit, låg gay/ >>Om du hade en familj skulle dom sitta i bur på skansen/ >>Om du vill ha ett liv kan du med lite tur nå chansen/ >>Du är den enda som rappar utan nåt hopp/ >>Jag rappar mkt bättre, massa verser i omlopp/ MethodX >Du kanske sänkte henne, men jag är som en atom ubåt/ >Så det är dig jag sänker och jag tänker inte ens säga förlåt/ >Ta mig oralt?? Tänker inte ens stoppa min underbara kuk i ditt >äckligajävla mun hål/ >Klart jag skulle springa för du är ful som en hagga så jag blir >tvungen att bränna dig på bål/ >En sak ska jag tala om för dig, att jag är inte gay, du vet att jag >slickar fitta/ >Jag låter bli din slida för den kan man inte ens se för den blir skymd >av din klitta/ >Jag bryr mig inte om vart min familj hamnar, för jag hatar dom som >pesten/ >Du rappar kast, så du är garanterat inte bjuden på den stora releas >festen Th1ef Nu tar du i så att jag känner mig tvungen att le/ Men är det ingen jävel som kan få ungen att se/ Du är dömd till misär, som det fula as du är/ Jag ska skjuta dig med gevär och stoppa dig i ett kuvär/ Det är du som är det fula, det stinker ända hit/ Du slår hopplöst i luften får inte in en enda nit/ Den enda du slog är dig själv i imperfekt/ När det är du som fastnar på mittfältet glider jag in perfekt/ Nu måste ni rösta:P
My heart lives in my vagina.
|