knickle vs Rapmaster_kekke
knickle vs THE FUCKING RAPMAASTAAH KEKKISH MAFAKKASH! den talanglösa jävla horan dissa mig i en tråd såg jag..då svarar jag helt enkelt....dock snabb skriver sitter på lan å har lite att göra men... DIIIE BIIATCH HÄR SER NI Knickles ROND jävla nolla!! Fan leker du?? Din fucking jävla tönt, internet hora, ät mitt skit fatta det!! låt fronda vara..hur gammal är du loser? begår verbal våldtäkt på er tjejer, män? vart fan har du staken när det kommer till haken?! får du käften sönderslagen, för vinsten, jag ska ha den rimmar inte på svenska i vanliga fall hörde att du var dum som fan okunnig som få så jag ville låta dig veta jag greppar micken o stryper hela hiphop scenen inborrar orden i ditt kranium o ser endast döda hjärnceller tar ingen skada, men i IQ test så vinner Homer Ger dig ett slag, fuck it, avslutar med nackskott Om du fortsätter snacka skit Kommer till O-Hamn, men fes mig förbi Vill du göra en by till storstan? Spränger dig i småbitar som landminor, om du tar ett steg I mitt kvarter, lämnar dig blodig på marken, ägd en!! Å HÄR ÄR MITT SVAR BITCH Okay grabben,du dissa mig det kallar jag för misstag jag knäcker allihopa från Min studio Min stridsbas jag battlar en tönt och samtidigt meckar mitt weed du vet allt som jag spottar är 100% cleant du vet att ...Mina rader är Kniv-vassa Öppna munnen igen,Å du blir Fin hackad När jag ser på dina rader,ser man att du saknar ett taktsinne Jag är Klart bäst här,regerande guden i rapp himmeln du vet att jag är farlig,Explosiv som en bilbomb och jag SITTER Å AS GARVAR NÄR JAG LÄSER DIN SKIT ROND visst jag är inte ghetto,kanske att jag bor i skogen men jag rappar ändå bäst,Å slåss med knogjärn Du är äcklig Å ful och Luktar råttskit Du är talanglös ..Lägg micken på Hyllan som Topic Å jag lovar dig,jag kan Sparka på dig tills du blöder MINA LÅTAR PUMPAS FRÅN öst till väst,Norr till söder Å nu skiter jag i att svara mer på dina skit rader yeah I´m fucking gangstah .. PRECIS SOM GUD FADERN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|