Patte-lol vs italic Match 2
Patte-lol Första runden va mycket enkenl och lätt// Det är bättre att ge upp för jag rockar fett// Jag är som en vågen i thailand// Spolar i vägg dej med bara en vänster hand// Du ligger inne på sjukan och tappar tänder// Skrattar åt dej coh dina vänner// din mamma sitter där och gråter för det hon känner// Snart är dina vänner på AKUT// Ambulansen gassar ut// Du ville ha en till runda här har du den// Han ville ha den här rundan italic ey, du sluta bråka, jag vet att du e desperat o vill dela mitt liv/ du försöker va hiphop, tyvär ja e för bra för att leka beef/ det här e rond2, jag kommer ta dig enkelt o ärligt/ sänka dig som hag sänkte titanic/ tar bort dig från micken som ett svarthål/ och om du försöker en gång till så tar jag dig snabbthårt/ inga problem, jag vinner lätt sagt/ jag kommer klippa av din strupe med häxsax/ jag psykar dig, du blir satt i mentalt lås/ så våga inte stega scen, du blir nedslagen då/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|