Blopy vs Speedi
Blopy: du kallar dig för speedi med understräck/ enda chansen för dig att få fitta är genom våldtäckt/ när du var 5 år blev du av din pappa spräkt/ av sperma va du helt täckt/ du ställde dig mot mig du e inte lite fräck/ men fatta grabben du kommer att allt/ du blir lämnad i snön där de e kallt/ kommer och i dina sår och strör i salt/ du och alla i ditt crew blev ägda/ gällande rapen bör du överväga/ om ud ska fortsätta med de/ mannen sluta tafsa på mig innan jag blir sne/ Speedi: Haha lär dig stava jävla nolla du ju fan tragisk/ Fast det är klart du går ju fortfarande på dagis/ Hur orkar du klaga på mitt username jävla mongo, du skrev ju blopy/ Hade vart för lätt att genomskåda dig som baiter med namnet Copy/ Kallt salt? Jag mixar varmt socker i jävligt stora mängder/ Vet att du är sur men jag äter dig som söta kanellängder/ Vadå Crew? Vet inte vad du yrar om men jag blir fan arg/ Du menar nog solo, kan berätta att jag är en ensamvarg/ Där fick du en grej till din lista "Vad-jag-i-världen-vet"/ Det kan fan inte vara lätt att bli förväxlad med en get/ Min muterade hund är väldresserad, han kan kommandot "sök"/ Skepp och Hojj blopy-boy, jag är känd för mina råa djurförsök/
Om våld föder våld, så har du inte slagit tillräckligt hårt!
|