Henka vs _fronda_fjortis
__Fronda__ henka här har du en rad checka den o bli glad varje dag han knullar eminem i röven jag knockar honom så han faller som löven ner slocknar glöden han går mot döden han går mot mej han backar wacklar saktar ner han kom fram te mej sen gick han aldrig mer dina trådar e svammliga du orkar inte rappa har du gått o förlorat din pappa jag kom inte hit för att tjaffsa men leker du med mej leker du med pistoler o leker du med pistoler då leker de med ditt liv då kan jag inte ge dej mer än bara två anternativ de ena dra dej ut det andra möt krut hur faan ska du klara av ett tredje världskrig när su inte klarar av att möta min blick du ska f¨å se när jag utrotar din klick o knullar din mamma med din egen mick=)=)=)=) Henka Jag dödar dig mannen, jag skär av dig rakt av Jag lägger min shit tajt och vasst som ett rakblad En jävla fronda wannabe, 13år? Du måste fan skämta Förstår att du vill ta själv mord, fitta, du battla ju fan Henka Jag behöver ingen mer makt än va jag redan har Du battla mig du dog och jag stog helt orörd kvar Shiit mannen, kolla på ditt jävla rimschema Ska du lägga det på ett beat? Då blir det ju timmar sena Jag knullar alla med min mic, sedan blir du nedslagen Din mamma är på listan, sen resten av alla på bredbandsbolaget Äh, 1 minut att skriva en diss till en 13 årig jävla horbarn Äsh mannen, jag är ful, men du är fulaste barnet i afganistan:p __Fronda__ mannen vad jag e 13 bast vad jga dränker såna som dej i bollbad jag fyller snart 14 kallas mej fjortis vaffan du än fyller så e du en fjortis du ville battla men du e fan ingen jäcla utmaning då hade jag haft mer problem med att knäcka min egen buktalning tro inte du ska kunn spela tuff det känns som jag dissar skiten ur piff o puff För fan mannen, du tar inte rim DU TAR HELA RADER Visst jag är fjortis, men min stil, är som gudfader Gangstastil MOTHERFUCKER, Jag röker mitt brass och tar min sil och du din jävla kukfitta, FIXA EN EGEN JÄVLA STIL Du baitar fronda hela jävla tiden Du är ägd, även fast jag är fullproppad av SPRIT Å CIDER Hur gammal är du grabben? Du ställer dig upp mot mig? Din mamma tar jag, och jag våldtar din tjej Nej juste fitta, Mina rim behöver inte vara bra För att jag har mina rader, och du blir utklassad på en gaybar Hej hå, jag rimmer som en jävla fitta Men jag ska nog gitta, eller kanske sticka ööööööööööööööööööööööööööööööööööh Okej? Så glöm inte resten, det är svårt att rappa utan tänder i käften.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|