Akin, Dennis & IceTail... DEATHMATCH
yeah yeah... satt å körde lite battle... men varsågod å rösta på en av oss :) Akin Dennis, Ice-Tail? äh, äckliga små fittor ställ er i skamvrån- Akin följer hårt på dessa regler" e de små så tar man två"- Detta blir en piece of cake, typ som en matkorg- och snälla sluta knulla varann, för jag gillar inte barnporr- Icetail De e sant ett frittland, likadant som din mamma en fitttant/ Liten pojke kanske men dennis är en rimfjant/ Akin ingen barnporr här enda gången är när du runkar i camen/ Och nu vet du vem som är kungen av battle/ Dennis efter detta behöver nu hjälp,tom att trycka på er larmknapp/ kommer knulla upp Akin så hårt att han blir tarm slapp/ har mina vapen överallt Tom i din pappas hanskfack/ Icetail flyttas till en öde ö,där han blir iland satt/ Akin Icetail, kung av battle? det e inte PR du möter- och klart som fan ja runka i camen? du flasha ju röven- min tarm slapp? två centimeter är ingen stor kuk, man- Jag går worldwide, medans ni fittor e fast på Radio Bohuslän- Icetail Inte dem ja möter men du är ju me i gruppen/ Säg att ja flasha röven och du får kuk i munnen/ Dennis asså blir ja fast på en jävla ö/ Ja säger bara en sak välj hur du vill dö/ Dennis ska du döda mig? ett litet jävla småglin/ du dör Akin överlever, men gränsen va hårfin/ ni kommer bli in låsta i en stor skänk/ för era liv går ut på att spanna sönder en whoa länk/ Akin Inlåsta i en stor skänk? äh, fan jag fattar inte ett dugg- Får jag en kuk i munnen? Icey kan räkna med tilltugg- Dennis, svär jag pippat din morsa om hon haft mindre lår- och Iceys kuk vore nått när den kom igenom sitt pubishår- Icetail Vilket tilltugg kör du me salta pinnar/ Det enda utlösningen du får är me alla dina finnar/ Dennis du borde fanimej hålla käften/ Du kan inte rappa du borde hålla dej te reffen/ Dennis icetail å akin deras mål i livet är våldtäkt7 de ska duchas i olja å bensen som är skåll hett/ se de så här du kommer bli inlurad sen inmurad/ jo förssten ja fick nyss ett blow jobb, de va din brud va? Akin Icey? jag äger, kanske dags att börja buga för mig- och klart som det e salta pinnar, det var jag som skulle suga dig?- du lämnas skjuten, med ett skotthål i ditt pannband- Hip- Hop passar inte er, ni kanske borde testa dansband- Icetail Vem fan skulle vilja buga för en sån budda som dej/ Det spelar ingen roll akin kallas för subba som gay/ Ja har en keps inget jävla pannband/ Och min kuk är lite för du har en utstående framtand/ Dennis stick hätifrån, eller bli slagen me spikklubba/ dra till ert favvo plejs dvs era ridklubbar/ håller med era föräldrar,ni ÄR HIV ungar/ era låtar är wack, men mian är skittunga/ pöss å päääjjzzz
http://www.myspace.com/akinonline
|