Elfaco vs Vassago
Elfaco tjenare Vassago från Värnamo// jag sitter och skrattar, medans alla andra glor// dom frågar mej vad är det som e så roligt// men att detta är battle, är fanimej inte troligt// jag skriver inte dom här raden som en diss// skriver det mera för att dina rimm luktar piss// orkar inte battla , eller skriva til dej eller flera// för då snor du mina rimm, bara mer och mera// Vassago what up elfaco// g lakes own litle ho// att mina rimes luktar piss är nåt som jag redan vet// men mannen de va inte jag som öppnade munen o sket// elfaco har blivit så grymm nu när han är proddad av ricky// men fan broshan väx upp du låter väre än musen micky// mannen du vet att du inte kan bttla mig ja tar allt shit på största alvar// du van föra ronde överlägset men den här gången blir det jag som din mandom tar// ska jag sno dina rimes??// kolla dina dissar hälften är taget ur kassa 8 mile lines// Elfaco inan du äns utrycker dejj om rhymes ta en kust svenska 2// för att få dina rimm att bli läsbaram snälla va då?// du skrev att du e utlänning, därför kan du inte svenska,// men jag e åxå utlänning, men mitt ordföråd e inte dom ditt, lättare sagt hämska// hm e hälften av mina ord snodda från 8 mile?// visste inte jag om, kör bara min egen jävla style// sen om du respekterar den eller inte skiter jag totalt i så du vet// va då öppnade munnen och sket?, var det inte dom som efter liknar en get?// jag vet att du bara rappar för att blir kallar för en vit neger// mena att du tar mej i battle, okey jag skänker dejj denna seger// för alltså tror du jag orkar bry mej och ta illa upp av lite rimm// och skyta om att jag e gangster och går runt med massa folk i stimm?// ärligt talat det du battlade mor Prendel, fattade jag noll// för när jag läste var det som om min lille bror skrivit det, utan noll koll// du jag skiter i om du tar allt battle på allvar// för jag skrattar rakt in i ditt fejs, och du får inget svar// jag tog dejj i 1:a rond och komer alltid äga dej när det gäller att battla// okey lätt för dejj at stå bakom tagenterna och battla, men ska vi köra lajv? inkluvisera med att rappa?// Vassago, låter mera som du inte kan uttala, varsegod// men mannen välkommer till planeten Moder jord// jag vill inte trycka ner dejj för mycke, genom att skriva// för det kan leda till att du själv avlivar// altlså mannen varför ta allt battle på allvaR? ta det som en posetiv grejj// för alla här på whoa hatar en rappare som spelar gay// aja, avlutar nu med att säga puss och kram/// och jag älskar dejj vassago, min underbara dam//
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
|