Vassago Vs Prendel
(Vassago) okey de lugnt ja droppar på svenska.. Brosan titta på dig du ser väre ut än en förmultnad skimpans// Säg mig vad ska du göra när jag håller kniven mott din hals// Kom ihåg att denna text är specielt skriven för din döds dans// Att dissa mig är att dissa mörkrets värstra Demon// direkt från underjorden är var ja kommer ifrån// battla mot mig fan tänker du med sågspån?// upp med händerna prendel dena diss är mer som ett rån// eller lättare sagt se det som ett hån// fan man måste va riktigt rubbad om man vill battla med mörkrets demon// svara snabt för jag orkar inte vänta// men kom ihåg för varje bokstav så får du tillbaks med extra renta// peace. Vassago:) (Prendel)) ska du battla mej fan du vet vad som väntar/ du får suga sen får du den i din ändtarm/ fan du borde lyssna på mej när jag skryt-rappar/ jag bazar din morsa å jag e din styvfarsa/ ser du en åsna tittar du på din kuk å ser att den stegrar/ jag ligger å flinar, du hyperventilerar/ jag är cool, stackars mej för jag är så frusen/ rappar inte snabbt men springer ikapp x-2000/ vem fan e du ska jag behöva battla denna bitchen?/ jag slaktar dej å jag bazar din flickvän/ ska du battla mej fan du vet vart du hamnar/ du skriver dåligt du har nog proteser istället för armar/ (Vassago) jo jag vet vad som väntar// att din mamma dig på sjukhuset hämtar// ja krossar dina missformade knäskålar// knullar din syster tills hon som lejon kungen vrålar// dina rimes är så keffa att det inte finns sämre att skåda// ja styckar din pappa o lägger honom i en fyrkantig låda// du kommer säkert ligga o flina// när ja knullar din flickavän o låter min kuk sprätta up hennes vagina// mannen vem hyperventilerar// det måste vara du för se som mina rimes segrar// ja tycker så synd om din mamma// gift med en alkcoliserad idiot som inte kan prata utan att stamma/ o ey tyvär så har jag ingen styvpappa// din fitta ta reda på litte fakta innan du börjar snacka// va fan gör du här?? stick dra åt helvete du kan ju fan inte rappa// o vet du vad som är det värsta??// att du mot demonen försöker battla// du vet väll att den som ger sig in i leken får leken tåla?// så när ja kommer in i dina drömar med motorsågen i stället för arm försök o inte vråla// du har rätt ja har inga hender jag har motorsågar som proteser// så va försiktig med hur du better dig // det finns två sidior med eller mot mig// fan ja pallar inte skriva mera vill inte slösa min energi på en fucking gay// i'm oute have a nice day// (Vassago) o föresten kommer du att springer snabbare än x-2000 när jag kommer fram till dig med nålar och en skalpel du kommer stå på knä o be mig att vara snäll. hahahahah (prendel) fan har inte tid å battla nu ja har lektion! men jag ägde dej å föresten du borde ha valt vagina istället för vännina! Vem vinner??
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
|