friggan vs. Crap__ (10bars 2ronder)
Crap Lilla friggan, du är 16 år och har ännu inte kommit ur målbrottet? - Du suger, jagar dig med kniv en sträcka längre än maratonloppet - Dina rader är så jävla playade att inte ens James Bond vill röra dig - Inte ens om man fick betalt skulle en enda jävel vilja höra dig - Är så jävla stolt för att du fick vara med på en låt med Mennan - fast du ligger inte på samma nivå, dags att slita dig från pennan - Du ligger under fotsulenivå, själv är jag stor som Bussbolaget - Dom lämnar dig uppsnittad med en lapp på magen "Puss från Laget" - Jag cementerar din rock, buttar dig i vattnet och ropar "Tung Rock" - Du är fan inte så hiphop längre, det slutar med Pungkrock/Punkrock - Frigolit Crap! Maraton är 4,2 mil så det lär du nog få springa - När du gått imål och spyr, ja då springer jag en extra slinga - Vadå ingen vill höra mig? många vill ju förfan GÄSTA MINA PROJEKT! - Inte konstigt att du aldrig gjort en låt, när folk dissar din värmlandsdialekt - MR. Meningsfull är en bra rappare, så visst fan är jag stolt! - bästa minnet på länge för dig, är när du döda fyra cs-bottar med colt - När ja är klar med dig crap, är du mos som en platt innebandyboll - Nej jag har inte mörkast röst, men VAFAN SPELAT DET FÖR ROLL? - lil john och cliche har ljusare röst, men är rätt så bra båda två - så lägg av med ditt skitsnack, och försök göra en bättre text i rond 2 - Crap Klart fan dom vill gästa dina låtar, när du betalar dom 500 spänn per låt - Tyvärr gubbe lilla,ja spelar inte CS, nu förstörde jag din ”väluttänkta” diss, förlåt! - Ja vet inte om ja ska skratta eller bara le, inte fan blir ja knäckt för att av dig ha blivit hotad - Tar kort på dig medans ja upprepade gånger sparkar dig i ansiktet, nu har du verkligen blivit ”fotad” - Whoa har inte hört mig prata, så hur fan kan DU veta hur jag låter? Din jävla fjant! - Jag står och slår dig hårt och länge över käften, för att ge dig ”blodad tand” - Men fan, du är ju också från Värmland? Haha, nu blev din hjärna nollställd - Jag slaktar dig så hårt att ja får så jävla mycket status att det leder till folksvält - Skapar en skiva med skumma takter och trycker upp i din ändtarm, nu ligger du i ”baktakt” - Trycker in min arm i din hals och rycker upp dina tarmar så du får en ny haklapp - Frigolit Nu jävlar tar jag ut min ilska på en okänd idiot - Känner inte dig, men när jag gjort mitt ser jag dig SPOTTA BLOD! - Som om jag skulle lägga cash för låtar, har inga pengar tror du jag är rik? - Det enda jag har är ett leende på läpparna när jag ser dig bli knäckt av mig, Frigolit - visst jag är från värmland som du, men har inte riktigt samma dialekt - Och jag vet hur torsby borna låter, där bor fan HALVA MIN SLÄKT! - Vet en sak om din familj, dina föräldrar har gjort nått jättedumt - Du är faktiskt adopterad crap, och din mamma hon är oskuld - Och du försöker knäcka mig genom ordbajs, men det leder ingenstans - Dissa någon sämmre nästa gång, för mot mig har du ingen chans, -
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
|