Battle! Bjäär vs JAKEe
2 ronders battle sen röster till 7: Jake rond 1 bjäär vem fan e de ? / jo juste du vart utsäd till sveriges wackaste rappare i hiphop i p3/ du vågar aldrig göra ett gig du vågar aldrig stå på sen / varför då e du för feg?/ erkänn att mina låter har fyllt din mp3/ gör så här/ se och lär / av mej som, har koll på hiphop/ ditt jävla stolp skolt/ håll dej till fjoll pop/ du kan inte längre dölja din fitta mellan bena/ så gitta käring jävla medans dina ben/ i din kropp är hela/ så sluta spela/ farlig gangster/ för alla vet att inerst inne är du en tanig hamster/ hål dej till barn ramser/ för jag vet att på din dörr finns lena ph plancher/ Bjäär rond 1 äppel päppel pyron päron kråkan satt på tallegren// Håll käften eller så ska jag sparka dej av "scen"// stampar på dej, spottar på dej och tvingar dej å nicka ett tåg// du ska inte skriva mera och aldrig någonsin snacka ditt våp// de e så att jag har alla dina mp3or? vilka fan snackar du om?// jag skrev ut dina texter för och torka mej i arslet med dom// jag e fett sober så de e klart att jag inte klarar av att rimma fett// en extreme make over till dina texter för dom e de fulaste jag sett// skiter i raderna jag leker indian för att skalpera din mamma// sen leker jag bruce li och jag tatuerar min fotsula i din panna// jag förstår inte vad du änkte med när du sa att du ville möta mej män?// du kommer minnas den här dagen som den då du blev dödad av bjäär...
www.myspace.com/ydetobbe
"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
|