OT The Pharaoh Vs. Lönlös
skiter i att battla, står istället och pumpar en skön tös tar ut min kniv och får Lönlös att byta namn till Könlös du brister för OT är en pain in da ass som kalla toalettsitsar skit i Red Bull, mina pistolskott ger dig vingar så Lönlös, dina dagar är räknade som en kalender bäst att du flyr från scenen så snabbt det hänger kvar fartränder skulle döda dig men gudarna skulle bli sura för 1 sånt dåligt offer enda sättet du vinner battles är om du mutar publiken som Oprah men det krävs mer bilar, du blir namedroppad från listan av feta textskrivare, för du droppar bara det du skrivit tidigare jag kickar rimm medans Lönlös glider runt i en rullator om du pluggar in micken är det bäst att plugga in en respirator sluta skicka mig mess, frågandes om jag kan joina ditt dansband jag skulle hellre vilja bli fingerfuckad av Edward Scissorhands Pukorkesters gör mig spyfärdig, inte på nåt positivt sätt skulle vilja ansöka om EU-bidrag för Lönlös' dåliga text
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|