The-WoopS-Crew vs. polyphonic
The-WoopS-Crew: Round 1 varför kommer du äns upp mot en sån som mig. vi är från gatan det här e vår grej. Så att visa vilka som regerar, gör vi lika ofta som din mamma, mig mastuberar MaD e Sjärnan, som knullar upp dig i hjärnan. du vet med den skummaste typ av rap du sätt, men respecterad av alla betong barn i sammhället. så hållkäften istället, för jag orkar inte höra gnället. av en gris som grymtar.din vekhet skymtar, med menigslösa ord, lägger jag upp dig på mitt verbala slaktbord Och styckar dig i bitar med osreiösa rim men lika hålbart och säkert som super lim Så försök att andas efter denna vers, nu när jag gjort dina rhymes till köttfärs. Polyphonic: Round 1 Först och främst din hora, 16 rader för dig blir din egen död./ Tar detta på svenska så akta! Jag kör utan produktionsstöd./ Klart jag kör mot en som dig! Fuckups som du bor ej på gatan./ Du önskar att du gjorde!!, villig att göra en pakt med satan./ Det som är roligast din wannabe är att du verkligen försöker./ Men att stava som en 3 åring och vara fet för du smygröker./ Nej du grabben du har inget att bidra med din smutskastning./ Det kommer det dubbla tillbaka så du får ingen avlastning./ Vad är det för tjat om att det är den skummaste rap jag sett./ hehe till och med när du skriver så låter det i överlag i fasett./ Och hur mycket du än vill "The-WoopS-Crew" så slaktas du./ Du kanske vinner denna keystyle men på nätet står du still./ Skulle vara kul att möta dig öga mot öga mick mot mic./ Aldrig audio battlat förr men även om jag vore stum så skulle jag vinna utan trick./ Till sist ett tips i framtiden min kära motståndare, Håll Käften./ Flyt ut dina rader till 16 istället för 8 så får du koll på resten./
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
|