Battle: Tidsfördriv VS Big Bannana
Big Bannana: jag går runt med micen som en samurai/ och när du ser mej så blir du jävligt skraj/ och du drömmer om battla ner mej oh my/ det finns ett engelskt och sant ord för dej lie två ord om dina ur kassa frestyles to slow/ manen utan att rimma klagar du på mitt flow/ är du nått så mycke bättre i rap c`mon show/ tordes inte I.R.L. är det därför du ville mötas whoa/ Tidfördriv: stavfel är inte det bästa att ha i ett ordbråk så här- tordes inte I.R.L? kolla din text som jag nog hårt förtär- om du tror att ett battle utser vem som är bäst i rap- vi kan göra det muntligt, pojken lilla det är lätt värt- två ord om vad? mina freestyles du inte ens hört?- din töntiga jävel två ord för dig är med ENS KÖRD- jag dödar dig hur som helst: should i stab you or show? jag flydde på stan för jag skämdes med dig din jävla snobb- Big Bannana: det ända du skämdes för var din microscopiska snop/ en anledning att battla dej är att se din exotiska flop klart jag inte hört dej frestylea allt du säger är förskrivet/ jag kan säga att jag väntatde på svar i flera veckor ej överdrivet/ eftersom mina ord kom som ett riktigt hårt slag i underlivet tidfördriv ey du är inte en värd minn tid jag kollar på min klocka/ varför möts vi inte igen så jag kan ge dej en höger smocka/ skulle du ens knäcka "rapmaster"_kekke så skulle det chocka Tidsfördriv: tror du jag tar åt mig? fan jag bara tackar och bockar- jag får möta en sopa, sopan sopbilen backar och krockar- har jag ont i underlivet? är jag alldeles för överdriven? det kommer stunder i livet, du blir släckt och uppriven- fattiglappen kör en vinddriven sopbil. Knäckt o efterbliven?- vi får se vem som lipar när jag är fräck och omskriven- förskrivet? jag borstar bort dig som en fläck på vinylen- bög-jävel jag är "esset" och du är knäckten i given- Ge Kritik! THANKS
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|