t-boy vs lönlös
Sluta tjata nu. Du är lika patetisk som resten av sollen på denna sidan Även du snackar om nino fast du aldrig sett en slida Skäms du inte? 10 cm och då snackar vi i errektion Polare med myttot soysoy som även han dog efter T-boys lektion Gadda ihop dig med 10 pers och svara på den här texten Jag blir ledsen, eller jag bryr mig inte förresten Lever inte för en internetsida som du Lönlös Dissa mig, mörda mig gör vad som helst, iaf försök Skriv vad som helst och dina polare ropar lönlös! men ljuger klart du vinner, alla dina vänner fjäskar ju för dig ditt luder
töngt från lönlös , nice... t-boy var inte så töng!
bla bla Grabben jag sa aldrig efterblivna men nog för att du är de Tog tid o svara var de för du torkade tårar när du läste Tar inga råd från en kille med ett sådant kasst ordförråd pansarvagn? seriöst grabben du är i behov av läkarvård wow du hade faktiskt en bra rad, hela whoa blev förvånade Men ärligt, kom med något eget den enda bra va den lånade Vill du verkligen förlora din oskuld med en man Ditt sexliv är och kommer förbli som det är, ensamt Allt det du skrev var riktigt tråkigt tror ingen jävel fnissa Skriver ut att du är flicka för du kommer ändå aldrig få fitta
Lönlös enough nu. :) men vad, har fronda kört den?
känslokall.. jag gråter först på din begravning... glädjetårar. hahaA hah HAha ha.... fett. t-boy fick smisk!
Lyricist
2004-11-12 01:47
Lönlös takes it all! .. och jo.. när jag svarar vet jag att du kommer vara ledsen, klart jag vinner- inte för att nån fjäskar,utan för att jag är bättre.. så fucking true!
Jag vet det.. men som sagt, intresset av det ligger på en ganska liten nivå
Lönlös whuppade rätt rejält faktist. Damn, grymma rader.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
jävla lönlös
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
om jag skulle knulla dig i röven skulle du spy upp ditt adamsäpple hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahaha! motherfuck, someone got knocked the fuck out maaan! Lönlös andra rimmar inte på skånska :) - men vafan tboy, han åt dig med hull och hår. ra-ta-ta!
It's all alright!<br>
My man J to the tog det... rakt av.
lönlös vann t-boy va rätt värdelös
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker faktiskt t-boy tog det.. för hur jag än läser så blir det bara konstigt när jag läser lönlös text. men han kanske har en väldigt speciell dialekt/uttal? cd-ställ - text läkarvård, glädjetårar sista rad, Fronda ordförråd, något mer andas, pannan okej den andra funkar kanske men sen blir det krystat, även om p-linesen är rätt grymma
http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting.php
okej hittade inte rimmen i lönlös andra så jag tänkte, "va fan är det han skriver? e de ett pratinlägg istället för ett svar?" å sen kom de "..du ramlar i marken, blir sparkad i skallen, sen slutar du andas, blir spottad och pissad på.. och sen fåru en jävla kula i pannan!" ojojoj Lönlös krossar!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
lönlös... dont need no comment!
lönlös gör slarvsylta Anomali mthrfckr!
ja, så är det.
T-boy, bara för att stackaren ska få en röst. Att Lönlös var bättre är iofs. självklart, men han får min ändå ;P
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Jag tycker detta var skandalöst dåligt av Lönlös om man ser på hans andra som rövknullar... hans sista var ganska aight! men inte om man gämför med lönlös skills!
soundcloud.com/brormusk/sets
Keep this tread up! Jag måste säga att lönlös "Ordagrant" KN*LLADE TBoy i r*ven =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
T-boy fick spansk batong i nacken av lönlös! Fett najs!
Opti<-
Loenloes vinner på KO.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Lönlös va skön, men raden krossar dig, och du dör idag, lite som Yasser Arafat, det är så ruuuuuuuskigt played med "som"-dissar, å när man slänger in ordet "lite" framför så har man sänkt sig.. men i övrigt, kul dissar, bra svar
haha! T-Boy blidde något knäckt faktiskt :D haha!
http://www.myspace.com/akinonline
Rensade tråden! Dock en bra battle, om ändå alla battles här kunde ligga på samma nivå!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
detta var det enda som jag tyckte vart roligt att läsa sedan "battlen" mellan subban & taylor. dock hade inte t-boy lr vad han heter ett dug bra rader.. my vote: lönis päjjs..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
jag tycker att t-boy var ganska mycket bättre.......Peace
Snart så faller allting på plats du vet!
T-boy hade bättre rim å shit, men lönlös var aggresivare... båda va helt OK...
Cheese & peace
Vill bara tillägga att det var Lönlös som bjöd upp mig på battle, trodde inte från början att jag skulle vara bättre med tanke på att jag kanske bara "battlat" ett par gånger förut. bozzen, jag vet att jag gjorde det ;)
K4 P16 Är du helt jävla störd? Jag har aldrig sagt att jag vann battlen ens.
lönlös kicka arslet av han!
död åt bill o´reilly!
Lönlös lätt !!!
(\_/) (O.o) (> <)