Kul att du gillar! Var tvungen att skriva Nickes delar, men tror det vart rätt! Kan man få nån mer kommentar nu innan Whoa försvinner för gott? Vers 1: NiklasR För det här är min sak, nåt för er att minnas musiken den gör min dag, alla dessa timmar som jag spenderat med micken alla dessa rader och stycken får mig att skina som smycken Så alla ni som hatat eller hata kan ju ta åt er av mitt finger bara se på när jag skapar magi För det här är mitt enda så det är väl klart att jag stannar exakt vad jag ska göra det står fucking skrivet i pannan för jag har ett driv står ej stilla och en stil som en killah pushar mil efter mil så det blir av min vilja jag har ej tiden att chilla så jag sliter i dimman för min dröm ska uppfyllas klart det var svårt i början att se förbi alla som hata men jag har lärt mig nu, inget sätt förblir nåt som jag sparar jag håller mig positiv, behöver min energi för jag har en stor vision som kräver blod svett och tid Ref: fuck alla ni som hatade, som gjorde allting bara för att kunna såga mig din hand, aldrig att jag skakar den för oavsett vad ni säger så är det hära våran grej Det här är vad vi skapade, skapade med text utdraget från mitt liv till din högtalare från punkten där vi startade, till där vi är nu skiter i vad ni säger för det här är våran grej Vers 2: Luffarn har du velat göra nåt, men aldrig vågat gått in helhjärtat, men rädslan för att bli sårad att du la dina drömmar på is, såg dom drifta förbi hemsöks idag av vad som kunde bli jag ser allting klart, visst så märker jag hat men, fokuserar på dom som ger mig bra tillbaks vågen tippar inte över, kärlek är tyngd för ta det bra med det sämre det är två sidor av samma mynt vi laddar och siktar, ingen chans att vi missar vi skjuter upp våran raket för drömmen uppe vi prickar jag vill inte vara den som är den, men lever du som du lär med den negativiteten förstår jag nog vem du är men jag skiter i dig jag vill bara göra min grej skapa min musik som jag gör,inget ska stå i min väg är ingen trasig själ, knappast jag håller den väl hjärtat bultar för det och det kommer alltid finnas här Ref: fuck alla ni som hatade, som gjorde allting bara för att kunna såga mig din hand, aldrig att jag skakar den för oavsett vad ni säger så är det hära våran grej Det här är vad vi skapade, skapade med text utdraget från mitt liv till din högtalare från punkten där vi startade, till där vi är nu skiter i vad ni säger för det här är våran grej vers 3 NiklasR låt mig bara få sortera ut er i mitt hjärta har ni ingen plats så ni kan leta ljuset för jag kan inte ens se, där i mörkret som ni skapat utav hatet tar er inte utåt Luffarn känslan som jag får, den är mer än bara metaforn att stå på toppen av berget och allt vi skådar är vårt så mycket mer än en låt, det här är vem jag är läsa mellan raderna, jag skriver bara som det är För dom ser dig och känner sig sårad du följde den drömmen dom aldrig ha vågat och allt dom ser då är hat, en kommentar den kommer tillbaks att bita dom i röven, skiten den är inte över krigar ända in till döden, vill känna att jag gjorde allt jag behövde NiklasR Ni ser mig där från sidan när jag tar emot applåder se ljuset låt mig skina, fortsätt hata tar ej åt mig för ingenting som du gav, gav mig nånting tillbaks jag vet det här är jag, inte dig tänker ej stanna kvar när jag fått upp min fart så kom ihåg det här är våran grej Ref: fuck alla ni som hatade, som gjorde allting bara för att kunna såga mig din hand, aldrig att jag skakar den för oavsett vad ni säger så är det hära våran grej Det här är vad vi skapade, skapade med text utdraget från mitt liv till din högtalare från punkten där vi startade, till där vi är nu skiter i vad ni säger för det här är våran grej
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch