I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Sofia Bayo - du sjunger bas

Vår Hiphop - Audio & Video

2013-12-12 17:25

[Audio] Sofia Bayo - du sjunger bas

Sista låten jag lägger upp här. Det här är enbart terapi så var snälla!

Kärlek

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-12-12 18:19
Tycker spontant det va det bästa du gjort. Fett.

Sista låten jag lägger upp här

Synd trodde vårt verk skulle se whoas ljus
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-12-12 18:33
Tack vargen!

Jag ska verkligen försöka få till våran låt också!

2013-12-12 18:52
Ja, sen fåru ge mig en shoutout om du vinner grammis, den här va ju hit

2013-12-12 18:58
hahaha... a fan
Jag gillar ju den för att de är exakt så jag känner, hade ingen aning hur andra skulle reagera. Men jag ska definitivt ge dig en shoutout ;)

Du får gärna hjälpa mig sprida den om du gillar den!!!!

2013-12-12 21:09
Tyckte också detta var det bästa jag hört från dig. Avslutar Whoa på topp =) , må bäst bloss

2013-12-13 09:50
Tack så himla mycket dominguez!!!!
Graffare

2013-12-13 14:21
Jättefin låt, man känner smärtan. Nog din mörkaste låt, sårbar och ärlig.

Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2013-12-13 15:07
Tack så jättemycket nattuggla. I'm not afraid of the darkness ;)

2013-12-13 16:47
Jag kommenterar aldrig här, men kände mig manad att göra det nu. Vad duktig du är!

Gillade den här väldigt mycket. Jag får lite känslan av en siren, iklädd en vit svepande klänning, ståendes i en mörk skog omringad av långa, kala trästammar när jag lyssnar på den här. Du har en väldigt uttrycksfull röst.

Jag tycker om längre outron, men det är en smaksak för är ibland mer effektfullt med ett abrupt slut som i den här låten.

2013-12-14 17:50
så jävla skön dialekt, fett låt också lätt en av dina bättre
Producent

2013-12-14 19:04
Jag tycker också att det här låter mycket bra. Jag har svårt för dialekten, men här tycker jag inte att den är lika hemsk som den låten du gjorde med Blweria.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Poet

2013-12-15 07:03
Du är lättare att älska som person jämnfört med dialekten, goddamn vad den fuckade låten.

Enda minuset var ju just skånskan, annars okej. Inget jag skulle lyssna på mycket, men intressant musikaliskt koncept
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Producent

2013-12-15 10:07
^Jag pratade om dialekten inte om kvalitéerna på låten. Alla är bra fast på olika saker.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-12-15 14:23
Tack för alla fina kommentarer! Jag uppskattar dem från botten av mitt hjärta och det känns sjukt kul att min låt står med i populära trådar även om ingen går in på whoa längre ^^

Dope och dogge

Dialekten kan jag tyvärr inte göra något åt, eller jo det kan jag, men jag vill inte :P ni får helt enkelt lyssna på mina låtar oftare så ni vänjer er ;)

Blwerias musik är grym.
Moderator

2013-12-15 18:29
Rensade ett inlägg i tråden, lite onödigt att kalla folk för elaka saker, speciellt när dom inte deltar i tråden/diskussionen.

Nu när det ändå är så kort tid kvar här så kan väl vi alla försöka att hålla sams? =)

Btw, jävligt fin låt =)
//TW

2013-12-17 12:59
tack shitmannen!!!!
Sångare

2013-12-17 17:54
Detta va ju tvär skönt!
Rå älskar din dialekt, skåne in tha house!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.

2013-12-17 18:49
En fin låt, det är något i låten som för tankarna till en skånsk Veronica Maggio. Och nej, jag säger inte att du är Veronica Maggio, men du lägger ett par rader (bl a reffen) som för tankarna dit.

2013-12-18 20:38
Tack till er båda! Jävligt kul att höra <3

2013-12-22 11:19
Upp!