Kysser Marken har vart högt upp i luften så kysser marken/ har gått igenom en stor prövning så lyft på hatten/ legat vaken mitt i natten skrivit ner vitt på svart sen/ känner mej redo men det är inte dags än/ för i månens sken ser man vargen yla/ ett skådespel där lammen luras/ måste klara av att bli frestad vara glad att det fläktar/ oberoende vindar så att jag kan bli lättad/ varje dag som jag kämpar lönar sej i längden/ jag behöver min familj jag behöver mina vänner/ ni som alltid funnits där ni får höra hur jag känner/ vår låga brinner i den skönaste av eldar/ se den röra sej känna den rörande känslan/ att vi gör varandra större och det dödar all ängslan/ för det är kärleken som brinner och ger det destruktiva fingret/ känner glädje i ensamheten bäst ur mina minnen/ av er... Ref: låt mej tro att efter regn kommer sol/ har vandrat genom helvetet själv som en tok/ efter rädd kommer mod att klättra upp för berget/ så låt mej fixa detta vad än törsten säger/ Vers2: titta, jag vågar utforska mitt inre/ snälla svalka mej jag är uttorkad och brinner/ klarar att möta mina rädslor allt kommer bli bra/ tänker fan ta mej igenom stormen idag/ för orken är kvar fast det verkar som det kommer bli knas/ man får bita i sura äpplet kanske somnar jag glad/ vill ha sommar idag men det är tjugo minus ute/ vill va en av alla dom som nuförtiden njuter/ uteblir då buset? eller skjuter vi mot snuten?/ dags att välja, för nu är tiden ute/ och tiden är inne för att trotsa våra rädslor/ att slå en strike och krossa våra käglor/ hoppas att ta lärdom av kommande misstag/ då kan jag bättre tackla alla stormande vindar/ ångrar dom gånger jag flippat och vrålat/ men tänker lägga det bakom mej, titta jag vågar!/
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!