[Audio] Nelione - Låt henne gå ( Let her go remix)
Smuts smuts Jag hade ingenting, du gav mig allt du hade// Fast jag va fast i mörker, gjorde du allt så vackert Du tog mig upp från grunden, visa mig himmelriket// Fram till den dagen då du valde leva singellivet Du sa att allt förändrats, du sa att vi gått sönder Du sa att ändas döda fiskar flyter fritt i strömmen// Fanns inga känslor kvar och att de skadar mig Du sa att jag skulle bli bra men du var bra för mig// Är de så här de slutar, kan inte tro de e sant Rosen var vacker från start sen stod hela skogen i brand// Tar upp telefonen, kolla på den och väntar i timmar Tills att jag förstått att den jag älskar den vägrar att ringa// Så jag vissnar sakta, rötterna gror inte längre skeppet har sjunkit till botten, dan jag förlorade henne// Saknad gör ont så de värker, allting de plågar mig så Bäst och släppa taget, Tänka efter och låta hon gå!// Vers2 När minuter blir till timmar och timmar går ut till månader Utan nån kontakt så känns de fel men jag har lovat dig// Att aldrig störa mer men saknaden gör ont nu Har aldrig riktigt uppfattat den delen där de tog slut// På andra sidan rummet stod en skugga som jag avunda Ville visa upp min kärlek men den hann och avdunsta// Du var min spegelbild, en reflektion fast spegelvänd men allting är försent när man har vaknat upp och sett den själv// Du var min för livet, och jag var din för alltid Jag ville stoppa tiden men allting gick för hastigt// Plötsligt så var de över, du stod med packad väska och det du lämna efter dig det var ett krossat hjärta // Så jag vissnar sakta, rötterna gror inte längre skeppet har sjunkit till botten, dan jag förlorade henne// Saknad gör ont så de värker, allting de plågar mig så Bäst och släppa taget, Tänka efter och låta hon gå!// (Inlägget ändrat av Nelione 2013-10-19 00:49:05)