[Audio] SagoLik - Aldrig
jag kommer aldrig nånsin komma hem igen för ja skiter nu totalt i vad som kommer hända sen ja tar dagen som den kommer lever som den sista jag har levt fast lane saker är nu trista jag kan inte vända tillbaka men vad jag än gör längtar jag efter den känslan jag saknar ja va odödlig inget kunde stoppa mig balansera på gränsen men döden börja locka mig många tror dom känner mig ni har ingen aning va ja gått igenom men ni kallar mig för vanlig ja tänker för mkt de ä väll de som ä fel varje gång ja träffar nån ja tänker hon gör mig hel sedan krossad totalt samma väg nu igen men efter senaste gången så hittar jag inte hem alla säger att dom finns men alla försvinner alla drar sig tillbaka dom bleknar som minnen. REFF. ja kommer aldrig lita på nån igen samma sak varenda gång jag tänker inte va den du kan skratta bakom min rygg du kan spotta rakt på mig spelar ingen roll ingen kommer nånsin förstå mig respekt betyder allt för mig även om du ej förstår därför kan jag verka hård när du ber om ett förlåt jag ha varit på dom djupaste vatten å jag har legat ensam gråtit genom ångest attacker så jag har inget att förlora men är rädd för att bli sämre ledsen om jag inte våga släppa dig nå närmre jag är förstörd ja kan inte rå för de jag kan bara skriva låtar sedan hoppas nån hör de allt kan va så enkelt men endå så svårt jag kan skita blankt i allt men endå ta det så hårt så snälla säg mig nu hur ska ja leva igen för att jag har blivit vilse kan du leda mig hem REFF.
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker