Slänger väl in texten med, finns stavfel och sånt det vet jag redan :) Ref: -------------------------------------------------------------- om jag bara är mig själv så kanske du vill ha mig ja gör allt för dig är snäll ska ja låta dig ba va säg om jag ger dig all min tid kanske du förstår vad jag gör för dig lägg dig här bredvid ja blir galen när du rör vid mig -------------------------------------------------------------- Vers1: för dig som lyssnar å du passar in jag kan säga att jag önskar att du vore min så många gånger som jag trott att nån varit mitt allt men alla fuckar upp allting jag doppar såret i salt de va ju dig jag ville ha sedan va de någon annan provade igen men hon ville inte stanna försökte vara stark inte bry mig alls kändes som om någon hade greppet kring min hals det bästa som fanns de kunde varit du men de blir nog inget av du är lika dan nu å så att alla vet, jag saknar inte nån jag saknar bara någon som jag kan få hålla om så om du finns där ute jag väntar på dig nu så jag kan ta och glömma alla minnen från förut ja kommer ge dig allt jag lovar å ja svär hatar att va själv jag är less på de här jag kommer ta de jag vill ha även om dom säger att jag inte är nå bra jag vet väll vem jag är jag vet väll vad jag gör så du ska inte tro på alla saker som du hör har gjort mkt skit men jag har förändras så nästa steg i mitt liv bli förälskad så om du finns hör av dig jag hoppas att du hör mina rader Ref: -------------------------------------------------------------- om jag bara är mig själv så kanske du vill ha mig ja gör allt för dig är snäll ska ja låta dig ba va säg om jag ger dig all min tid kanske du förstår vad jag gör för dig lägg dig här bredvid ja blir galen när du rör vid mig -------------------------------------------------------------- Vers2: jag vill bli galen av dig babe gör mig tokig gör mig crazi alla saker som du säger men ja tvivlar du finns längre du är en ängel här på jorden men jag kan nog inte se så om det finns en gud ni så ska veta att jag ber visa dig för mig jag ska älska dig för evigt visa dig för mig jag ska älska att jag lever du är en sista stora biten i mitt pussel ja hoppas du kan laga detta hjärta som är brustet bara någon finns som kan vara där ibland trevlig javisst och vill gå å hålla hand ni kan tycka va ni vill ni kan fortsätta klaga spelar ingen roll jag kommer jaga min saga fuck you för de ja lever mitt liv jag har inte fått hon än å de kommer ta tid jag har inte stora muskler jag har inte mkt pengar men ja lovar å ja svär att babe du skulle va den ändå Ref: -------------------------------------------------------------- om jag bara är mig själv så kanske du vill ha mig ja gör allt för dig är snäll ska ja låta dig ba va säg om jag ger dig all min tid kanske du förstår vad jag gör för dig lägg dig här bredvid ja blir galen när du rör vid mig --------------------------------------------------------------
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker