[Audio] Robinholta - Till dig (som hatar)
Tjena!!! var jävligt längesen som jag skapade något solo nu så fick ett ryck och satte ihop en ny dänga! Hoppas den diggas. Kommentera gärna när du varit här :) /R Text & musik av: Robinholta Holtsäter Lyrics: VERS 1: Hela staden sover men jag är ännu vaken jag skriver melodin för alla dom som släpper taget för att någon runt om kring snackar bull om dig o nära som om du vore luft men ta de lugnt du kan sväva jag tackar mamma pappa jag tackar mina systrar jag tackar vänner tackar fansen o jag tackar myran jag är lycklig in till själen inte bara ytan även fast jag varit med om mycket skit fyfan Finns ingen tid att hänga läpp min broder jag vet så väl att jag inte får miljoner för mina verk men jag känner mig stark för musiken är min drog det är fan bättre än knark REFF x2: Hur kan man älska om man inte vet vad kärlek är Hur är man sann om man bara vet vad lögner är Visa att du klarar dig själv, den här går ut till dig som hatar VERS 2: Låt ingen styra låt det bära eller brista Håll huvudet högt även om vägen är en fitta i motgång och framgång håll koll på äkta för vissa vill ha kakan och dom käkar sig mätta vi lever i det nutida Jag är människa som du har både insida, utsida men fan vad Hatarna är utslitna finns ingenting som rör mig längre gör ba grejen skiter i om inte du gillar Finns ingen tid att hänga läpp min broder jag vet så väl att jag inte får miljoner för mina verk men jag känner mig stark för musiken är min drog det är fan bättre än knark REFF x2: Hur kan man älska om man inte vet vad kärlek är Hur är man sann om man bara vet vad lögner är Visa att du klarar dig själv, den här går ut till dig som hatar Kärlek & respekt!
Robinholta af Pankbanken!!