[Video] Nelione - Självskaderelaterat
Text Kan inte hjälpa dig, min energi har tagit slut Kunde inte se nåt, jag var bländad utav varningsljus// Jag är sjuk och du har gjort mig sjukare Måste vara ensam men jag kan inte va utan dig// Spotta på mig. Hata på mig, Få mig Hysa agg emot dig Påminn mig om alla gånger då mitt hjärta sprack för dig// Påminn mig om alla gånger då jag knarka ner mig för dig Påminn mig om alla gånger då jag dog och levde för dig// Allting är galet, hela livet är en karusell En atmosfär av vakuum, snälla låt mig somna själv i kväll// Vill inte lova dig nåt, men allt har rasat ner jag orkar inte mer, så snälla somna med mig här ikväll// Försöker se på dig, fast jag kan inte höra något Låt oss börja om från början fast de kommer döda oss två// Du har befriat mig, fast kopplet sitter runt min hals! Jag hade bara mig, men inte nu, för du har stulit allt// Jag bryter sakta ner mig själv för att få hjälpa dig Förlåt för allt jag gjort emot dig, förlåt för att jag älska dig// Förlåt för den jag är, allting blev svart, de blev en ständig kamp En marionett av kärlek och vår kärlek, den fördärva allt// Vill inte såra dig, Men bråken kommer återskapas Varje natt vi ser varan så snälla bara låt de rasa// Jag är så sjuk och du har gjort mig sjukare Måste vara ensam men jag kan inte va utan dig// Spotta på mig. Hata på mig, Få mig Hysa agg emot dig Påminn mig om alla gånger då mitt hjärta sprack för dig// Påminn mig om alla gånger då jag knarka ner mig för dig Påminn mig om alla gånger då jag dog och levde för dig//