[Audio] Gemini - Sommarnatt
Ny låt. Av nån anledning så låter baskaggen förjävligt när jag laddat upp den på YT och SoundCloud. Vet inte varför men det får man leva med. La upp texten också om nån skulle vara intresserad. Lyrics: ingenting är på tv, jag ligger vaken fryser i värmen, stirrar upp i taket stadsljud i en sommarnatt då när allting gick fel, det blev som det vart undrar vad du tänker, åkte du hem själv eller delar du täcket med nån ikväll han som log mot dig, var han vackrare? vill inte veta, skulle aldrig palla det för jag vill vara han som du saknar han som ligger bredvid när du vaknar han som är den enda som förstår dig han som är den enda som kan få dig jag tror jag brände min sista bro eller var det kanske hoppet som dog för det tungt i mitt bröst som aldrig förr hoppet försvann från en kärlek som aldrig dör ----------------------------------------------- jag kommer alltid vara din ingen kan ta din plats du kommer aldrig att bli min och vattnet smakar salt ----------------------------------------------- jag hörde ett ljud, som att nånting gick sönder som krossade glas, det lät ifrån bröstet om jag fortsätter drömma så kommer jag att dö snart först dog alla träd, inga löv kvar och fåglarna sjunger natten är över, solen är uppe mina kläder dom stinker av rök parfymen jag valde för dig, den är död jag har tusen frågor till dig men jag är rädd för alla tusen svar du kommer ge mig förlåt att jag ringde dig vid tre minns inte vad jag sa och vill nog inte veta det men jag hoppas att du somnade om och att du drömde nåt vackert, kanske om oss? allting gick fel, det blev som det vart det blev ingen magisk sommarnatt
Music makes me feel...