ref: ger dej kärnan till fredens stjärna låt den lysa leva lära redan säkrat min evighet genom skapandet jag ger den värld jag lämnar men e kvar så hatandet ej ses mer där som kommande generationers upplysande segerverk vers1: men just när medvinden börjat kännas så blåser det upp till storm ser inget jag blir bländad och låten blir klumpens bomb förlåt mej men stunden kom medtvingad av min penna för trycket på bröstet e minnen jag vill släppa le inte åt min smärta i flykten från hösten vedpinnen ska ju eldas som drycken åt törsten e bitter dör av längtan, fuck this shit! e otaggad elbristen gör mej bänkad nät batteriet e oladdad ref: ger dej kärnan till fredens stjärna låt den lysa leva lära redan säkrat min evighet genom skapandet jag ger den värld jag lämnar men e kvar så hatandet ej ses mer där som kommande generationers upplysande segerverk vers2: fast i rymden fäktas mot plast i stygn av smärta såren har börjat läka för nu ska stygnen sprättas brinner hjärtat för henne axeltyngdens lättnad blicken riktad mot allt jag finner äkta varma vindar fläktar andas in o lättar i den varma dimmans enkla logiska lösning vara på rätt spår så inte tåget får möte med en känsla som om jag just gett poliskåren böter vart bitter av saltet som i såren fräter blev ett resultat av ett hål i väggen farthinder sprider hat för det står i vägen klart det inte blir bra med ett hål i själen vet att såren läker under årens väder när det blåser upp till storm har jag på mej kläder utmanar egot säger: gå din jävel! då märks smärtan lika mycket som en tår i älven ref: ger dej kärnan till fredens stjärna låt den lysa leva lära redan säkrat min evighet genom skapandet jag ger den värld jag lämnar men e kvar så hatandet ej ses mer där som kommande generationers upplysande segerverk
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!