[Audio] Family up North (Sirwho & Enjey) - ANTHEM
Family up North! Dags att dela med oss av vår sanning. Hatare kan hålla sitt hat för sig själv, konstruktiv kritik inte destruktiv. tack på förhand. Vila i frid Eddie LG Johansson. Snoop Lion - Lighters Up ft. Mavado, Popcaan instrumental. Sirwho ni skryter med era prylar som att pengar vore allting sen blir ni sura när de försvinner då vi försörjer vår familj överklass fittor o ni är bara monster sitter hemma snackar skit om dom inte är ett konstverk me dyra prylar, hela kläder eller några märkesjeans den här går ut till er för de här är våran sanning vi gör som dom, som driver detta kråkhus stoppar stämpel i pannan så vi slipper dessa odjur de har varit deras lösning för de kostar inte dom nånting sjukvården är en cykelverkstad, allt går runt i en ring fredspipan den är laddad tänder den o passar vänster där finns en bror o syster de ja kallar äkta vänner dom som allti finns där även då man har besvär nån som drar en upp ur knipan o håller en förevigt kär delar me oss av vår kunskap av vår livserfarenhet ser inte ner på dom som har de svårt, vi ser de andra inte ser vi bjuder på vår mat till dom som inte har nånting andra spottar ger dom fingret o tror inte på förbättring tillsammans är vi starka, vi är oslagbara vi ska ge dom samma mat så får dom känna hur det smakar refr x2 vi vänder andra kinden till ingen stress inga hinder nananananananoo för vi ser inget hör inget låter ingen komma i kapp oss o vi säger ingenting Enjey Men ni har trampat på min fot länge nog piller in, piller ut, tittar ut pissa pissar mugg dissa dissar läkarvården nu säger ingenting, ja lättar på min ångest kring saker som man har gjort o de går fort när man satsar stort framåt inte bakåt är min nya filosofi o ja känner mig fri, de kallas harmoni
Family up North, FUN, FUPN.