[Video] Ampull - Minnen från förr
Inspelad och mixad i Kalliistudios©. För inspelning, mixning , produktion , samarbeten Kontakt: [email protected] MP3http://speedy.sh/dhEH9/Ampull-Minnen-fran-forr.mp3 Det var du och jag bror, och allt va bra nu har du jobb fru hus och du har skaffat barn medans jag glidigt runt och fucking slappnat av är så stolt över att du valde andra val för mej har de alltid bara vart samma sak bara drar, men du valde att stanna kvar och hjälpa din familj och dom runt omkring dej mycke saker har hänt och jag har fullt med minnen finns många minnen och dom är ju ofta sjuka som sommaren när vi hokkade norska brudar eller bara satt och chilla där på banktrappan stilen va fuck alla, och jag kan knappt fatta att de gått så många år sen sen vi träffades sist att de hänt så mycke skit sen vi träffades sist mycke av de beror på mina keffa val ha de bäst nu bror vi kommer träffas snart På hova tiden bror va vi bara småbarn tänkte inte på att saker kommer bli råknas skit har hänt mycke knas men saker ändras du är pappa nu och har ett barn du älskar medans jag kämpat med kanrk och överdoser när man tror allt är bra så dör en broder har också fuckat ur med knark och nästan dött hörde min bror viska till mej MAGNUS ställ dig upp alla piller och droger gjorde mig fucktup i hjärnan ville rappa och battla inte knarka och jävlas sätter mej på hem ska tänka på bättre tider adhd barn pumpar mej full med medeciner saknar dom dagarna när vi softa tillsamans när vi klottra softa hårt och bara sket i alla saknar er mycke hoppas ni vet de alla vi ses snart brush ha de bäst nu grabbar
Kalliistudios.