[Audio] Nelione - Who'll Come With Me
Ny låt gott folk!Vers1 Jag trodde att jag funnit mig själv, men är försvunnen igen Ser bara svart fast jag vet att hela rummet är tänt Finns ingenstans man kan vända sig när allting är kallt finns ingen plats för en borttappad man/ Psykolog till psykolog, samma sak fast ett nytt år Ny stad, Samma gamla dröm, Samma flyttmål Reser genom livet med en mentalitet som kan få djävulen att skratta och sen äta en hel Kan inte kämpa nåt mer, har rasat ner i en fallgrop och tappat alla känslor jag haft vid min pannglob Kampen om frihet? Besudlad av laglig dryck Och vinglar framåt, Berusad av satans bryggd Schizofreni, alla val gör mig gråhårig självdestruktiv, tankebanan e tvåspråkig - Jag blir så trött på känslor så jag somnar snart Men visar aldrig några täcken vid min Tårkanal Vers2 Men döljer ångest och påtar en monstermask De svarta fåret i flocken blir offerlamm Finns ingen chans att den formsvaga individ, har någon chans mot en rostskadad Giljotin Man landar hårt i den djupast avgrund betraktas som tidernas fulaste avskum som förbannas med lekande känslor som sedan behandlas med kemiska ämnen lever inte längre, känner inget längre tänker inte längre, älskar inte längre faller ner i apati på ett svettigt laken ingen känsel i kroppen, den känns förlamad Är så less på att ligga och halvfrysa Vill gräva ner mig, långt ner under markytan Men tills dess att jag ligger med bruten stämma ska jag bikta mitt liv med en kulspetspenna Ha det bäst!