[Audio] IQfemtio2 - Boombox
Boombox kompis! Naeh men nu blev det så att jag kände för att dra igång igen och det kommer komma fett mycket nytt och betydligt mycket mer nerlagd själ än tidigare!In, lyssna, tanka & sprid! Youtubelänk: Nerladdning:http://speedy.sh/rceVu/IQfemtio2-Boombox.mp3 Text:Refräng: I wish i had a boombox, i'd play it out loud and drop all my beats til' i trashed the whole town önskar jag hade en boombox, på högsta volym släppa mina tyngsta rader tills jag sänkt hela byn Vers 1: K, Låt mig börja från början jag sitter hemma i min lägenhet och rullar tummar undrar och tänker på framtiden och gungar bestämt mig för att inte sitta still så med tummen ur rumpan ska det gå undan, frågan är vart ska jag åka nu? möta verkligheten, zick-zacka mellan hårda bud eller vända upp och ner på världen som när tågen spårar och skriva texter hela tiden (tiden) bara för att få debut. tiden står stilla när jag tittar ner på armbandsuret det här är hiphop, men ni lutar mer åt dansbandsstuket men här har vi mina fans, åker 1 o 1 in till akuten för dom headbangar sig själva tills dom dör av sina skallfraktuer låt mig berätta en sak, nä, jo låt mig berätta klart för du har ingen rätt att ta mina ord när dom lättar av från mina tankar där dom suttit inlåsta och fastbunda skrikandes på friheten som tiotusen kamphundarRefräng: I wish i had a boombox, i'd play it out loud and drop all my beats til' i trashed the whole town önskar jag hade en boombox, på högsta volym släppa mina tyngsta rader tills jag sänkt hela byn Vers 2: Jag vaknar upp och hela min värld är suddig och allt mina ögon kan skåda framför mig är så störande grummligt tyvärr är sanningen så att jag illa nog har växt upp och varje morgon är det bara trimma bort sitt skäggstubb sitta och pilla i timmar med slipsknutar, inför en intervju för man pallar inte va arbetslös lämnar köket som ett bombnedslag, inga stolar inskjutna, sedan sitta på sitt jobb och vara ambitiös fast man egentligen bara vill skriva rader så att någon liten jävel någonstans där ute kanske hör men jag får inte någon cred för mina texter även fast att dom har satt sig på din hjärna som en cancerknöl svindlande texter, som reklamskyltar på byggnader och akrobatiskt flow som när kineser går i brygga man den gamla räven, jag behöver ingen nystart är alltid över era huvuden som ett i flygplanRefräng: I wish i had a boombox, i'd play it out loud and drop all my beats til' i trashed the whole town önskar jag hade en boombox, på högsta volym släppa mina tyngsta rader tills jag sänkt hela byn - Lyssna och njut! (Inlägget ändrat av IQfemtio2 2013-01-13 15:39:31)
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.