[Audio] Ålltzen ft. Nelione - Din Sista Chans
Sådär ja... Ny låt!.. Gilla / Hata / Sprid vidare.. minsta lilla uppskattas, det vet ni!! Vers1 (Ålltzen) En gång i tiden så lita´ jag på dig Innan jag träffade dina lik i garderoben Piller i skåpen, det vita i påsen Det där jävla snacket om att ingen förlåter Men du lever i en ensamhet.. Vill inte vänta mer med dina sällskapsspel Så .. Cluedo - källaren, döden planeras Tant Gredelin / Överste Senap Men tiden passera´ - måndag till tisdag Du satt och författa nån lång jävla lista Vånda och misstag, du måste väl missat Det som du faktiskt borde ångra din fitta Du ville komma till tronen på konspirationer Humöret var bomb och pistoler Så käften, jag måste fan komma till punkt Att jag ens känner dig - jag ångrar det ... tungt Reff: (Nelione) Du har fått din sista chans, Och tagit sönder de liv vi haft Finns inga minnen kvar, Av den du en gång var Ohh Din sista bro är bränd, Och allting dog förlägne sen Vers2 (Nelione) Du ligger bredvid mig, i nattens sommarregn Du är så fin och dina ögon dom förtrollar mig/ Du är mitt ljus i natten, då min lampa släcks och när jag faller så får du mig och landa rätt/ Du har byggt upp mig, Fått mig och tro igen Hjälpt mig på vägen och byggt upp min bro igen/ Du var mitt liv tills att kärleken av domna Tills du förvandlades till djävulens avkomma/ Du kom och du såg men du vände snabbt Du skulle bättras men inget förändras alls/ Samma gamla visa, Samma gamla skitsnack varje bitch som jag mött ha vart pest och pina/ Likadana, ingenting ha skiljt dom åt E Lika falska , Flyr iväg då åskan går/ Så man få stå där i regnet med rivet segel och bevaka hur stormen ska riva ner en /
Ålltzen, Växjö, Bremen.