[Audio] Ashe - Allvarlig
Detta är den senaste låten. Kritisera gärna! Lyriks: Världen är inte fridfull Men jag har kämpat så jag har ett bra liv nu För det ska vara enkelt lär det bli tufft Det är slitsamt för att få ett fint slut Håll huvudet högt och akta er för dårar Jag lovar att inte vara den som bråkar Allt handlar om stålar Mitt hjärta går till han dära från ovan Jag är ett geni, är helt övertygad Ni som trycker ner, behöver lida Dom som inte erkänner, dom löper skit snabbt Jag är självständig och söker en skillnad Många är avundsjuka och skapar rykten Kolla mig i ögonen och du skakar innerst inne Ord går att dölja men sanningen kommer fram Jag bär på en börda som bränns ibland Refräng Ow du ser mig som att jag vore en galning Men jag är långt ifrån från att vara farlig Problem är borta jag försöker leva lagligt Problem är borta jag försöker vara allvarlig Vers 2 Det brukar ordna sig till slut Golare kutar när dom har snackat till en snut Jag ger resolut, verklighet Jag tar mina beslut, ett ärligt spel Goda gärningar kommer Onda tärningar slår dom om några gånger Livet har en mening, det är att bilda familj Det är en trevlig framtid Så låt oss ta oss vidare Jag är en bra kille, en krigare Låt oss säga jag kan allt Dom undrar "Ashe varför är du så kall?" Jag är trött på folket i denna staden Rappen älskas av barnen, och vuxna i dagens Läge, Det enda jag gör är att dela kärlek Men jag får tillbaks spott och ingen fred