[Audio] Kewd - Ge mig styrka.mp3 Spelade in lite hos brushan i Stockholm.Inte droppat på närmare 1½år. Mixxen suger och jag är medveten om det..Peace.http://www.speedyshare.com/ShAfj/Kewd-Ge-mig-styrka.mp3Texten:vers:livet går i spillror som en spegel boom som faller nertrött på alla andetag och trött på vara utan erjag måste njuta mer och lära mig att slappna avinte ställa massa krav sitta kvar och göra klartallting som jag påbörjat allting får ett hastigt slutfatta jag är rädd för nya saker varför klagar dujag vill behaga gud men ingenting är ömsesidigtjag kan räkna 8 gånger som den jävla fittan svikitöverlag men döden tar allting som jag hållit kärtfyller mina lungor värt nu så kan jag andas hären deprisson som suttit fast sen 87älskar dig så mycket och mitt kalla hjärta värmer dumen det räcker nu, jag vågar inte chansaantingen så blir det du och jag eller flaskanmen valet det är enkelt jag vill ha dig här och nupussa dig i nacken och sen lova dig allt krig är slutreff:x2vandrar genom droger jag hör klockorna från kyrkanjag står på toppen och försker finna lyckange mig styrkan och jag kommmer ge dig allt jag harpussa dig på munnen och sen älska dig tills natt blir dagvers:har levt ett liv där man inte reder ut sitt hathäller upp ett glas whiskey nu så jävlar blir det braen temporär flykt men ett permanet problemjag kan inte se dig mer utan att jag blir så snesöker efter styrkan men mitt huvud exploderarkänslor navigeras mera jag vill kunna kontrollerasom mitt humör shit, här lackas det för mindre nubeter mig som en psykopat och hatet det är sinnessjuktdet blir ett minne nu, alla bråk o krossat glasinga mera knuffar baby fatta det har vart så knasmen överlag så har vi gråtit skrattat älskathållt varandras händer och sen krigat mot det hemskajag offrar allt för dej, jag skulle dö för digdet enda som jag kräver är att du ska börja älska migmen inget krav för du gör som du villvill du reda ut det så vet du vart jag finns (jag är din prins)reff:x2för jag vandrar genom droger jag hör klockorna från kyrkanjag står på toppen och försker finna lyckange mig styrkan och jag kommmer ge dig allt jag harpussa dig på munnen och sen älska dig tills natt blir dag