[Audio] RazzleN - Speed Of Light Ft. Ashleigh Munn
Första låten inspelad själv i en studio på 2 år. Jag vet att ljudet på rösten är en aning låg, men säg gärna vad mer det går att bättra på. :)Text - Reff. (Ashleigh Munn) Running at the speed of light Shooting stars can get me by We just keep it going cause it's all night, all night Running at the speed of light Shooting stars can get me by We just keep it going cause it's all night, all night long Running at the speed of light (x3) All night, all night longVers 1. (RazzleN) Fortsätter strida som en man för jag orkar flyga fram och leva och sen vara stark utan att stå ur all balans. Jag vill lämna denna chans till min frihet efter allt om att vara ensamvarg när man kan bli en mänsklig varg. Jag vill vara framgångsrik och sen stå på trivsam mark i min egna Fairmont svit och ni vrålar mitt tilltalsnamn. Jag vill vara respekterad utan att bli fängslad fast, med en lagad levnadsvilja så finns det ingen ängla vakt.Reff. (Ashleigh Munn) Running at the speed of light Shooting stars can get me by We just keep it going cause it's all night, all night Running at the speed of light Shooting stars can get me by We just keep it going cause it's all night, all night long Running at the speed of light (x3) All night, all night long
Do yourself a favor tie your laces be yourself and strive for aces.