I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Nakes - Leave me alone official music video

Vår Hiphop - Audio & Video

2012-10-29 00:15

[Video] Nakes - Leave me alone official music video

Här är musikvideon till min låt Leave me alone, från "Nothing but me EP" som släpptes i helgen.

Beatet är Lindsey Stirling's, och det är är min version med vokaler på. Kolla på den, och hitta mer info om mig och släppet på www.nakesofficial.com

Droppa gärna en kommentar!

2012-10-29 22:13
Ingen alltså?

2012-10-30 10:23
Videon är snyggt gjord, kunde dock haft lite mer variation, känns som att man bara behöver se ca 10 sek (efter introt) så har man sett hela videon. Beatet är skönt, synd att den inte släpps i bättre kvalité bara :S

2012-10-30 13:10
Håller med Atom-CCC gällande videon - riktigt snygg och var optimistisk i början men blir lite långtråkigt - jag tyckte din rap var clean - förutom refrängen det mörka "leave me alone" skulle gärna hört lite mer harmoniska toner där. Överlag mycket bra jobbat ! peace

2012-10-31 13:26
Nice att ni diggade den. Jag ville ha lite kontrast i den, och därför kom det mörka in i samband med att beatet blev mörkare. Videon finns i full hd, så hur menar du med dålig kvalité?

Rappare

2012-11-01 14:09
Du ligger lite off beat, Och borde tagit i mer med din röst.... Videon ä'r ren ock skär konst !!!

Men tung e den iaf Keep it up !
http://www.youtube.com/watch?v=6r1KxBlql_s

2012-11-01 19:18
Det jag menade med dålig kvalité är att beatet inte finns ute i "bra" kvalité än, då hon inte släppt den på något annat ställe än på iTunes, och sin egen hemsida.. och på sin hemsida finns den i 128 kbps som mp3 bara, vilket är sämre än på iTunes.. Så jag antar att du har en rippad version utav instrumentalen som antagligen är ifrån youtube.. :)

2012-11-05 21:21
Ah Atom, jag förstår, du har rätt i det du säger. Tack till er som gillar

2012-11-09 13:45
verserna var feta men "Leave me alone" gud vad falskt det var.. annars jävligt fet
Robinholta af Pankbanken!!
Producent

2012-11-09 14:17
neeeej, ni skulle inte haft bruden som dansa ala lindsey.
får mig enbart att tänka på hennes låt.

rappen är som den ska dock, riktigt tung är du.