[Audio] PoesiGuden - Din åsikt Mannen du vet att du inte känner migDu är bara sur för att jag har kommit längre än digÅh nu har du tappat dina gamla vännerFör du står åh trampar på samma ställeSå säg vad du vill åh du kan dissa låtenNär vi båda vet att jag pissar på digKan inte vara lätt att ha förlorat alltÅh se mig som kapten på noas arkIngen debatt att du lider av nåttÅh jag bryr mig inte vad du beskriver mig somOm du kunde hålla käften åh sköta dig självDet är ett under att jag inte har mördat dig änÅh vad får dig att tro att du duger nu?Simmar i skiten åh du suger kukÅh du vet att jag skiter i vad branschen villDet är ingen låt för nån dum brud att dansa tillDu är den sista man tar råd ifrånSkulle aldrig sjunka så lågt i nivåVill få dig förstå till råga påAtt du släckte den enda lågan jag sågÄr inte i formen utav piller åh pulverDu böna åh bad åh fick den i munnenDen enda som är rädd för dig är din spegelbildDet är ingen sanning i dom drömmar du lever iÅh dina komplex som du visa direktÄr anledningen till att ingen litar på digDu har aldrig spelat i samma liga som migSå din åsikt har aldrig varit värd ett skitSå jag tog med dig hit för åh strypa digÅh det e väll jobbigt att du inte kan styra mig ?Så ta hand om ditt eget allt iställetDu är ---- åh har inte en tand i käftenÅh dina skämt suger åh din åsiktSpelar ingen roll som en dålig skådisSå jag trampar fram i en pansarvagnDu samlar damm vid en andra chans
Atom-CCC skrev: Thanks yall !Förortsriddarn : Kan du utveckla vad du tyckte var kasst med mixen ? Såg att du gillade Ashes låtar (som har mkt sämre mix?). Såg även att du valt att ta bort din användare (antar att det är du som är Ashe, samt alla andra som skrivit i hans trådar).. så jag har lite svårt åh ta din kommentar seriöst :)