[Audio] PoesiGuden - Din åsikt
Mannen du vet att du inte känner mig Du är bara sur för att jag har kommit längre än dig Åh nu har du tappat dina gamla vänner För du står åh trampar på samma ställe Så säg vad du vill åh du kan dissa låten När vi båda vet att jag pissar på dig Kan inte vara lätt att ha förlorat allt Åh se mig som kapten på noas ark Ingen debatt att du lider av nått Åh jag bryr mig inte vad du beskriver mig som Om du kunde hålla käften åh sköta dig själv Det är ett under att jag inte har mördat dig än Åh vad får dig att tro att du duger nu? Simmar i skiten åh du suger kuk Åh du vet att jag skiter i vad branschen vill Det är ingen låt för nån dum brud att dansa till Du är den sista man tar råd ifrån Skulle aldrig sjunka så lågt i nivå Vill få dig förstå till råga på Att du släckte den enda lågan jag såg Är inte i formen utav piller åh pulver Du böna åh bad åh fick den i munnen Den enda som är rädd för dig är din spegelbild Det är ingen sanning i dom drömmar du lever i Åh dina komplex som du visa direkt Är anledningen till att ingen litar på dig Du har aldrig spelat i samma liga som mig Så din åsikt har aldrig varit värd ett skit Så jag tog med dig hit för åh strypa dig Åh det e väll jobbigt att du inte kan styra mig ? Så ta hand om ditt eget allt istället Du är ---- åh har inte en tand i käften Åh dina skämt suger åh din åsikt Spelar ingen roll som en dålig skådis Så jag trampar fram i en pansarvagn Du samlar damm vid en andra chans