[Audio] Lizen - Kan du förstå
Ny låt. Gör vad ni vill. Älska eller hata. Släng en kommentar om ni känner för det.
nedladdning ; http://speedy.sh/FVkWX/Lizen-Kan-du-forsta.mp3
youtubelänk ; http://www.youtube.com/watch?v=VfU8nu-fYNc
(kommer aldrig lära mig hur man länkar här)
texten har ni här ;
ser upp mot mörkret, taket svindlar över mig kan inte andas även fast jag lugnt försöker det molnen dyker över mig och lägger sig som en hinna varje dag får jag höra jag måste kämpa mot min vilja leva för andra, men aldrig för mig själv sitter ensam i tystnaden, paniken har gjort mig rädd min skrift har bildat tal för jag kan inte prata går runt i cirklar och försöker hitta tillbaka men, vad är skillnaden, vad är svart och vad är vitt det gör så ont utan vetskapen när livet blir fint har sett som tjejen som alltid klaga på allt men vet ni ett skit jag gått igenom, ni vet inget alls och hade jag berättat, hade du kunnat förstå varför jag känner som jag gör eller mår som jag mår kan inte lita på nån efter alla knivar i ryggen och folk har mage att fråga varför jag inte känner trygghet
kan du förstå mig, kan du förstå den känslan många känner samma men jag känner mig så ensam kan du för en stund sitta ner och bara lyssna hör den tystnad, vill du lyssna
har fått hatet och sveken kastat på mig igen borstar av det och försöker att gå vidare men jag vet samtidigt, det har satt sina spår jag är så ledsen och arg, jag har tappat mina tonårsår vad gjorde jag när alla andra hade kul satt bara ensam, och vänta på att allting tog slut hur skulle jag ha tid att kunna skratta och va glad när mitt enda mål var att överleva en till dag så många läkare jag har träffat som sagt till mig att de ärligt talat inte vet hur de ska kunna hjälpa mig så många mediiciner jag har käkat utan att det hjälpt gått runt och hoppats att nästa bil kommer kö på mig döljer min kropp, för den speglar min själ min själ är likt min kropp, helt full av ärr och jag är fan inte dum vet gott och väl hur ni snackar men vet innerst inne att jag är starkare än andra
kan du förstå mig, kan du förstå den känslan många känner samma men jag känner mig så ensam kan du för en stund sitta ner och bara lyssna hör den tystnad, vill du lyssna
har sett på sista tiden hur jag skrikit på folk har gått från lugn till en som hamnat i bråk för alla känslor har kommit upp och gnager på ytan exploderar inombors, som jag skulle bearbetat förr men när jag istället satt och ljög som ett 14 årigt barn terapeuter som fråga, men jag sa jämt att allt var bra om jag bara hade tatt itu med de saker som var jobbiga hade jag inte suttit här med känslor som är krångliga lätt att va efterklok, men ska ta tag i det nu ska ge behandlingen en ärlig chans. det får va slut nu hand i hand med min sjukdom, bipolära bästa vän om du ändå ska följa med mig får vi försöka komma överens men jag hatar dig, hur du kontrollerar mitt liv har inget val, för det är alltid du som styr det sägs att det sista som lämnar människan är hoppet men det måste bli bra för jag har inte längre orken
www.myspace.com/lizenmusic
|