I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Änglalik & Smazk (UNIONEN) - Smuts i din bil

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2012-10-21 21:47

[Audio] Änglalik & Smazk (UNIONEN) - Smuts i din bil

wuz good?

här är andra släppet lfrån oss, vi kommer innom en väldigt snar framtid släppa
epn "Unionen 'maafucker" här är en singel ifrån den epn.
check yo specs.

Rappare

2012-10-22 22:46

2012-10-23 17:20
Kom igen då whoa? NÅN? Sov inte på ddenna!
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2012-10-23 18:19
okay grabbar. sitter och lyssnar på låten här..

minns lätt era gamla låtar ni släppt.
dags att lämna Whoa! Ni passar inte in här längre. ni har tagit steget över klassen..

nu till låten.

beatet: synd att ni tog ett sådant lätt och välanvänt beat ( slingan alltså )
men men det är soft att lyssna på. Trumman ligger fint till slingan också. 4 slaget som blir då och då är en skön sampling och gör det lilla extra till eran låt

Vers1: har tyvärr hört klagomål om polisen förr och det kanske är dags att skriva låtar om något annat?? men annars är texten helt okey och rappen ligger skön. Flowet kan man aldrig klaga på..

Reff: Helt okey. diggar och gungar med. hade gärna velat hört en till stämma men reffen är nog låten enligt mig...

Vers2: som sagt var. Polishartext här också. som jag sa tidigare i min kommentar.
Men annars ligger denna vers lika bra som första och jag har inte nått att klaga på och jag kommer deffo lyssna mer på låten.

Övrigt: Vi alla har lite smuts i bilen! frågan är vad vi gör med det när vi väl ska rensa det. Ni grabbar har funnit ett sätt att göra det på.. ser fram emot nästa låt med er och hör gärna av er via PM när nästa låt släpps..

MvH: Budbäraren ( Whoas hårdaste kritiker. )
Budbäraren Kommer Med Bud.
Stockholms Musik Productions.

2012-10-23 20:35
@budbäraren - Så där ja! Härligt att du tar dig tid och lägger en riktigt kommentar! Bara kärlek!

Absolut PMar vi vid nästa släpp! Annars håll utkik på http://www.facebook.com/UnionenSWE

Nästa låt som kommer släppas heter SpoilerTa Det Lugnt! Där kommer du få höra ett helt annat sound på beat! :)

Två fingrar!
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2012-10-24 21:56
Måste säga att ängla outshinar första snubben hårt
4/20 24/7

2012-10-28 13:43
uPP!
Rappare

2012-11-05 12:19