I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Entertainment - Din fula jävel

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2012-10-15 13:22

[Audio] Entertainment - Din fula jävel

Ja du... vafan ska man säga?

E & M har gigantiska järnballar
knullar rappare i ansiktet och krossar deras träskallar
Du är den fulaste jävla fittan som Gud skapat
Du skulle inte få brudar om dom så var utslagna
Du är en finne i röven, en riktig börda
Och dina böner om ett mirakel blir inte hörda
Jag menar, du är en miserabel skitstövel
Tar en revolver och trycker av mot ditt huvud
Något som någon skulle gjort utav kärlek
maskerat ditt fula tryne för folk i din närhet
När din mamma såg dig blev hon skräckslagen
Fjutta eld på sina ögonlober och led utav brännskador
Du är en pest och pina, inte ens efterblivna
skulle vilja bilda familj med en shrek kopia
En kö med folk som avskyr dig skulle bli ändlös
Så gör världen en tjänst, gräv ner dig i marken och självdö

Wurrup?

2012-10-15 15:56
awesome

2012-10-15 19:54
Bara jag som tycker du ligger off så inihelvete?

Rappare

2012-10-16 14:42
Bara jag som tycker du ligger off så inihelvete?

Hör också det, fett störande -.-
Medlem på whoa sedan 2008.

2012-10-16 18:32
Alltså Enter... Eftersom ingen annan langar sanningen i ditt ansikte, Så ska jag tala om en sak för dig. Du har fått alldedes för mycket luft framför micken, sure rappen är bra men du skryter om rapp och att du är så jävla grym, Seriöst micken i papperskorgen eller chilla lite du är inte bäst på att rappa, Lägg normal musik och inte bara din jävla skryt skit hela tiden!
Rappare

2012-10-17 18:00
SmexX

Tror fan jag lägger ner nu, alltså. xD

Tror fan det får räcka med inspelandet nu, dock! Har ingen som helst koll längre. ^^,

Han har själv sagt i en äldre tråd att han börjar bli lite snurrig.
Rappare

2012-10-18 19:46
Spelar ingen jävla roll ifall han ligger offbeat då och då, han är fortfarande fetare än MÅNGA här inne på denna jävla skit sidan. Smexx, har du gjort något? :S har inte hört ett skit. eller så har inte orkat lyssna.
dä ä näääjs brur!
Rappare

2012-10-18 20:37
Ärligt talat hör jag ingen som helst utveckling/skillnad om man jämför detta med det du släppte för 2-3 år sedan.
Keep your opinion to yourself nigga no one asked you

2012-10-18 21:33
Woooord på SmexX P20

Rappare

2012-10-19 00:25
IndolentNY, vad ska man höra? han har varit bra på det han gör hela tiden. Aldrig dålig :)
Finns ingenting att förbättra.
dä ä näääjs brur!
Rappare

2012-10-19 23:25
Att ligga off beat och rappa intetsägande rader med våldsironi och halvbra rim är alltså din definition av felfritt? Eftersom det inte finns något att förbättra enligt dig..

Vill man nå ut till en bredare massa eller ha vettigt folk som lyssnar på ens musik (snarare än att ha enstaka polare som agerar ryggdunkare) borde man försöka utvecklas och göra något bättre hela tiden. Att släppa ointressanta låtar som är helt identiska med ens 3 år äldre låtar lockar inga nya lyssnare liksom.
Keep your opinion to yourself nigga no one asked you

2012-10-20 10:02
JOCKE! NEJ, JOOOCKE! KOM NU! JOOOCKE, SLUTA LIGGA OFFBEAT JOCKE! JOOCKE!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2012-10-20 12:47
Man vill att det ska lite bättre flow, och lite mer än 16 rader. Annars gillar man det eftersom man är lite svältfödd på meningslös våldsironihiphop just nu.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2012-10-20 21:37
- FriZone - Har gjort ett par låtar, Dock tagit bort alla förutom en vilket var min första låt, http://www.youtube.com/watch?v=k7t4rb8zes0

Jag sa inte att han var dålig, Utan att han börjat flippa lite väl villt utan att riktigt veta vad han håller på med, "Jag är bäst" Stilen har börjat bli rätt tråkigt, Sen har jag som sagt hört mycket fett med Enter, Som låten han spelade in med en vän till mig, " Mantis Kommand & Entertainment - Stampa ner dom"

2012-10-20 21:42
Eller ja, Hans text las in efteråt

2012-10-21 21:19
Tycker om dig även fast du ligger off. SpoilerTycker inte om Sellish dock.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
Rappare

2012-10-21 22:57
Ja sellish ligger ju off i sina battles så han ska inte snacka om offbeat :) chip chip chipp
Rappare

2012-10-23 00:32
Hahaha jävla hat det vart här då. ^^, Har inte direkt någon ursäkt, och tycker inte direkt att jag behöver en. Känner jag för att skriva 16 rader, spela in det och sprida med resten av folket så gör jag det.

Visserligen stämmer det ni säger, men tycker heller inte att jag gör något fel då jag enbart gör det jag tycker är kul. Jag är ingen seriös rappare, har aldrig varit någon, och om folk tar åt sig av mina texter och tror att jag är 100% allvarlig i mina texter så ni nog en hjärnskada. It's supposed to be fun, let's keep it that way. :)

Mindre off nästa gångråh.
Wurrup?
Rappare

2012-10-23 00:45
Haha, bra sagt. Har aldrig tagit dig seriöst, men jag gillar det du gör. Hur du formulerar texterna ^^ Peace
dä ä näääjs brur!