I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Emelie - Du & Jag

Vår Hiphop - Audio & Video

Sångare

2012-08-30 17:53

[Audio] Emelie - Du & Jag

Behöver lite respons på mitt musikskapande känner jag! Är medveten om att refrängen är lite off, men ska lägga om alla vocals tänkte jag :)

Moderator

2012-08-31 22:12
Sött.

Tråkig refräng, men verserna var sköna faktiskt. Gillar rösten. Tänk om vad gäller hooken, så skulle jag nog gilla låten kanske. Är väl ingen kritik egentligen, någon annan kommer säkert med mer småsaker.

Att tillägga, ska du nu göra om låten eller inte är nöjd, gör det innan du släpper den nästa gång.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2012-09-13 18:05
hiphoppojkar kommer falla i hög för dig

2012-09-15 14:06
Hooken låter riktigt illa, men det är riktigt bra att du själv vet om det! Har ingen tvivel på att du kan lägga om och lägga bättre!

Versen var helt okej, även fast en eller två stämmor lät lite falska. Och på vissa ställen tycker jag att du kunde haft lite mer känsla och inlevelse.

Nog om det dåliga! Du har en bra röst och ett sound som, med lite finslip, kommer bli jävligt soft! Jag gillar det poppiga och svängiga, texten är rätt hyfsad också.

Kort och gott, fortsätt finslipa och arbeta. Du har potential till att bli riktigt bra!
Jag är känd
Rappare

2012-09-16 11:21
Du är riktigt duktig dock kan refrängen göras om :)
Fortsätt kämpa!
/// Elaz
All support uppskattas /// Elaz
Rappare

2012-09-17 11:56
Helt seriöst, så älskar jag låten, jag fick lite Veronica Maggio feeling, fast mycket bättre. Jag diggar! Fortsätt såhär! :)
tycker det lät fett allting, och låten fastnade i mitt huvud. "Det var du, det var jag, det var allt vad vi sa" haha fyfan! :D Klockren,
dä ä näääjs brur!

2012-09-18 11:51
är det bara jag som tycker att alla tjejer här inne låter likadana?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sångare

2012-10-05 00:46
shoo, duktig brud:)