I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
[Video] Robie - En vers
Vår Hiphop - Audio & Video
Tillbaka till forumet
RobieMusik P40
2012-08-17 21:00
[Video] Robie - En vers
(Inlägget ändrat av Perfektion 2012-08-20 00:54:51)
macey
2012-08-18 04:21
ORKAR DU INTE SPELA IN LÅTAR LÄNGRE ELLER
trollolol
RobieMusik P40
2012-08-18 05:19
nej. eller jo men det tar emot o mixa skiten & då blir det bara liggandes. tror jag har en 10st låtar ligger inspelade, men som förmodligen blir liggandes tills jag raderar skiten en dag:S
macey
2012-08-18 15:53
Jaha, det är kanske rätt gött att använda de man vet kommer raderas på bästa sätt! Kommer ihåg, jag hade minst 5000 textdokument med halvskriva låtar som jag skitit i sen :)
trollolol
RobieMusik P40
2012-08-18 16:00
aaa det känner jag igen, har grymt mycket halvfärdiga & färdiga texter liggandes. vissa klara & tänkta att spela in redan för typ 3 mån sen.. vet inte om det blir to mutch? en sleng av prestationsångest..
jag ska nog börja höra mig för tror jag, om nån vill jobba lite ihop med mig, mixa mina låtar=P nån kanske tycker det är kul & har tid över? :)
macey
2012-08-18 16:13
Japp, sen också när man kollar sina gamla texter så blir man lite sugen på att ändra saker i den till lite nyare :) ja brukar alltid skita i mina texter när dom är typ några månader gamla, vet inte varför men de känns som att man kan komma med nåt bättre än då man skrev den, för man utvecklas ju medvetet och undermedvetet. Ah, de kan va rätt gött att köra ihop med nån som kan sköta mixen! men du har väl haft en del samarbeten innan?
trollolol
RobieMusik P40
2012-08-18 18:22
hehe oki, sant. jo jag har haft en del samarbeten genom åren, men det var mer förr. har ju kört solo de senaste åren. har ju hemmaplan med nate nu. men i mitt tidigare inlägg jag skrev så menade jag inget sånt samarbete.. 'att vi skulle göra låtar ihop'
menar att jag gör min grejj, hemmaplan gör sin grejj & att jag aldrig mer behöver tänka på mixningen, vill ha en gubbe på handen man kan skicka över inspelningarna åt som fixar den biten med mixningen & ser till att låtarna kommer ut liksom;)
robbz P33
2012-08-18 19:53
Tycker du ska lägga ner tid på att göra färdigt låtarna med 2-3 verser istället för att dunka upp en vers här och där, tycker du gör riktigt bra skit när du anstränger dig så det är synd att se bra verser går till spillo.
Tillbaka till forumet