[Audio] Defunctus - Svek som förändrade mej
En liten test på vad som komma skall ;D text/rap : Defunctus Beat : Grieves - Growing Pains Instrumental (vers) Vet inte vad jag ska göra , vad jag ska ta mig till/ Har tappat greppet , faller ner , vet inte längre vad jag vill/ Jag önskar att jag kunde vända om och släppa taget/ bara ja tänker på det så får ja ständigt ont i magen/ gråten i halsen , tårkanalen börja fyllas vilt/ ångrar all frånvaro , allt knas & på allt som ja skyllt/ ångesten kommer samtidigt som ja försöker vara stark / från alla sönderbrända broar , knas & allt knark/ all jävla bärs & sprit som förändrade mitt liv/ så många gånger ja försökt , så många gånger ja stått ut/ ville bara väl när ja försökte hitta vägen nu/ massa strul , inge kul , snälla hjälp mej , men säg mej hur/ livet förändrades i de ögonblicket ja började dricka/ sket i skolan , umgicks med vänner , stog vid micen & kicka/ kärleken svek mej & jag blev alltid lurad/ sviken , sårad & de slutade med att dom börja ljuga/ tillslut fick jag nog & gav upp hoppet helt/ började dricka , blev beroende innan de blev försent/