TEXTEN Ge mig din öl! Så ska jag dricka den! la la la la la, la la la la la la la Ge mig din guzz! Jag följer flickan hem la la la la la, la la la la la la la Ge mig flaskan din, pallar inte va´proper! Ingen Aladdin, vill alltid in i barskåpet Jag är Skanåker, talar klarspråk å Dricker lyckligtvis ett bryggeri på din takvåning Fucking skynda hit, Peps Persson, dynamit La la la, nu nynnar vi, hey! - fucking fylla, sprit, Vi är veteraner, vi sveper, vi sänker glasen Vi ser det!, vi tänker naket, vi lever ju helgen bakis för la la la la la la la la la la Ge mig din Havanna! Rom och Cola, och en La la la la laaajm Eller nån la la la la la lakritsshot Allt är la-la-la-la lagom soft - vi krossar babylon! Jag skiter i det här, ring upp alla som ni känner Fina flickor, som September, eller nån från kompiskretsen Nån ska få en omgång Ålltzen, aldrig några konsekvenser Vi ska la la la la la, vi ska festa, inte låtsas längre la la la la la la la la la la Alla snubbar res er upp - la la Alla brudar res er upp!, la la Hela jävla festen skrik!, la la Denna låten på repeat, la la la la la la la la la la la la
Ålltzen, Växjö, Bremen.