[Audio] Dkr - Långt härifrån Ny låt som ni ser, hoppas den diggas, säg gärna vad du tycker :) peeyz!Texten :Vers 1kan nästan känna dig kan nästan höra digkan känna att ditt indre bara nånstans vill förstöra migför saknaden tar över hatar allting som du gör mot migmen älskar dig väll inerst inne men hatar typ att känna digdu är borta väldigt långt här ifrån man kan väll hoppas att du nångång tänker om trött på alla ursäkter trött på dina undanflykter trött på ditt försökande e trött på dessa dumma slynor försökte göra allt men har vi lyckats, nej!allting som jag sa va sant men hur fan kan du då trycka ner migprata om min uppväxt o delade allt jag gått i genom de va väll dumt men har du inga fucking känsor?hur kan man gå så lågt o bara trycka ner mig vara otrogen o sedan bara fucking spotta på mig från botten av mitt hjärta e denna texten mitt försvar mot digkan inte se på digför allting som jag gör då har du makten se ner på mig Vers 2ey vi har gjort de mästa, sätt endel men alltid käftataldrig varigt överens över saker som vi faktiskt delatjag har varigt din o du har varigt minvi har olika sidor o var och en har fått förklarat sino din del var att spela mig, okej, du segra mig!det ända som jag ville vara var en fucking del av digmen ska de va så svårt visst, vi kan väll spela då!du kan aldrig säga att jag aldrig gett dig nåttför allting som jag gav dig var mig hjärta som du fucking slet bortmitt hjärta brast tusen bitar som du bara ler åtvad ska man göra när du säger jag är bäst för dignär du säger jag är allt men du har alltid velat lämna migeyjag offra allt för ingenting men jag var blind ohelt förstenad i min blick du kontrollerade mitt livmen allting e faktiskt uppenbart att allting det är slut nu du va dum nog att träffa någon annan Jag flyttar ut nuVers 3allt du lovande, har blivigt trött på det att alltid e de samma, träffar alltid nån som dig du kan säga ensa stunden att du saknar mig som fan men andra stunden lackar du o kastar nycken i mitt bevinkastvisst vi har de svårt och aldrig bättre än någon annanbråkar oftast fan, men vi har aldrig bett om va tillsammans eller jo mitt hjärta säger ena grejern du säger en annan men vi kommer aldrig överens menalla planer jag vill säga att jag hatar domför varje gång vi träffas har du alltid nått att bråka omallt för många gånger har vi suttit där o käftatdu måste hata mig för jag ser hur vi förändrasalla gånger jag har sårat henne ångrar mig sekunden efterångrar mig som fan men inte fan gör hon de ellerhatar dig för den du är men fuck allting som fuckat alltsom stått i våran väg men tack för allt du tatt av mig(Inlägget ändrat av DkR 2012-07-21 15:53:57)