[Audio] Empati Ft Filosof - Vad finns kvar Shuuueeeeee!!!!!Nytt spåår me filosof, hata elr digga gör vafan du vill yaaaa =DD blesshttp://www.speedyshare.com/UeVud/Empati-Ft-Filosof-Vad-finns-kvar-2012.mp3http://www.speedyshare.com/UeVud/Empati-Ft-Filosof-Vad-finns-kvar-2012.mp3Vers 1 - Empatihar säkert sett mig, ångrat de man gjort men sen gått vidare//själen den som en gång bärt mitt mod är nu lidande//vill se solen skina, den som alltid vilat bakom molnen//blir för svårt för mig o hinna!//(sväär) livet är en bagatell//döden väntar bakom hörnet, flaskan blir mitt rop på hjälp//önskar frid, ingenting e som förut//kämpar så långt hjärtat slår även om de tar slut//säg mig vem är värd att leva livet bakom tårar//en ny chans i livet, förlåt till dom ja sårat//vill ba vända om. leva soft o tända bong//aldrig fått nån bingo men de lugnt för denna väg e lång//har så mkt mer o ge, kvar på samma plats//finns så mkt mer o se, men allting e svart//fuck livet ja lever nu för daan bror//krigar genom livet tills den dan ja ger mig av,SHO//Reffräng - Filosof (Adds Empati)När livet drar och tiden bärvad finns då kvar i denna världnär man tappat allt sitt hopp igenhar inte gjort annat väntat på hjälpo ja längtat men står här ensamVers 2 - Filosofhar inte gett min tid till nått annat än att samlat på hashis//knappt tagit mig upp e fast e fast i denna grop//belastningen e stor jag satsa aldrig noga//fastna där jag stod fast chanserna va stora//blicka aldrig framåt bristen är vid liv//vill visa att jag kan nått sista av tid//visst kan gå förbi från rissla o allt annat//risken frinns bredvid att den visslar och ja stannar//listig som den e sist jag fick problem//spricker alltid planen brickor faller ner//så trist och se vissa delar vissna //men så svårt att se det helt på många vägar får gissa//har inte gett mig av, så mycket kvar å se//blire inte bättre snart fyller jag på glaset mer//kvar för er som alltid känner knas när hoppet taggar//sista ljuset är vid liv, kanske bäst att hålla andan//Reffräng - Filosof (Adds Empati)När livet drar och tiden bärvad finns då kvar i denna världnär man tappat allt sitt hopp igenhar inte gjort annat väntat på hjälpo ja längtat men står här ensam