[Audio] Handeldsbanken - Lunderground Mixtape #1
Hookade mig en DJ-controller för ett tag sedan och slängde ihop mitt första DJ-mixtape tidigare ikväll. Mixtapet heter Lunderground Mixtape #.1 och innehåller enbart skånska classics! Allt är inspelat live, i en tagning såklart.
Eftersom det är min första mix så vore det fett med lite input om det är någon här som är mer erfaren på området och har synpunkter!
Tracklist: 1. Intro 2. Profet - Skåne (Äcklig Del. 2) (Bonus spår) 3. Professor P - Where I'm from (feat. Mr. Noun) 4. Jimmy Pistol - Material 5. No Ass Cru - No Ass Cru Anthem 6. Nomad - Tuben tåget bussen (feat. Sexfemman) 7. Marke - Hela världen (feat. Grizzly, Organismen, Bobbo) 8. Cirrous Naraghi - Sikta mot stjärnorna 9. Pap & Emblem - Det får gå som det går (feat. K. Sluggah & Rootz One) 10. Bröder Sinsemellan - Vad vet du om malmö (feat. El Sheriffo & T.R) 11. Simone Moreno - Vem Pra Bahia (Vi drar till Malmö) (feat. Timbuktu) 12. Nicholas L - Poor Millionaire (feat. Gregory Isaacs) 13. P.J - I Need A Dollar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|