[Audio] Kungen - orkar du lyssna på en (Session) ?
Yoyo
hittade ett chill beat åh ville spotta nått snabbt på det :)
Beat - Majestic12 Allt annat - Kungen
--------
jag tänker jämt ja borde skriva till en låt kicka några rader för att visa hur det går men det torkar, potentialen glöms men de kommer rader till den dagen då jag dör, se ja skriver om min torka vilken topic försöker jag att flowa blir de bara konstigt så ja pratar bara massa, har ja cash i kassen köper ja lätt godis för att spela hela natten även om jag alltid vill få visa min musik sitter jag på samma plats men utan nån publik ja skriver bara för mig själv, nästan kommer känslan att jag gjort nått fett då vill jag glänsa så om du hör på denna låten kommer du förstå míg det var inte meningen att den skulle släppas men så hände det jag hittade ett tungt beat riktigt soft åh laidback det här är en riktig kung stil så stanna kvar å lyssna eller bli min hatare ja kommer fortsätta att gunga även om ni hatar mig skakar ej, för ni inte klarar vibben diggar ni skiten sitter ni på sitsen me klister även om ni inte fattar stilen känner jag mig ändå bäst och det här é livet --
Spoilerhoppas det smakar
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
|