[Audio] MickeMannen - Hänger Du På Eller? (Otis Prod) Blaow !Här har ni en låt som skulle varit till min skivaMen jag har bestämt mig att jag väljer undan den. Istället så släpper jag den som en gratis Mp3:a MickeMannen - Hänger Du På Elleh?Hoppas de smakar väl!Lyssna & SpridOch glöm inte att lämna en kommentar!.// Micke(Inlägget ändrat av MickeMannen 2012-04-09 01:14:12)
En fucked up dag som denna kan du inte glömmaja lever mina drömmar, för kontot kan aldrig tömmasså vi drar ner till centanhänger du på elleh, hänger du på elleh?hmm, mitt konto det är aldrig undernärtbara för ja delar bra i våran undre världlever under lyx, me skumpa utan nå skunk besvärlever som badboy, denna grabben e bad as vi bah chillar, grillar korvar på pinnar åh dillar pillar under stilla vindar d så minnen bildasdu vet ja vill pippa, för du vet att jag e singelkomsi komsi lite mingel, hem och av med stringen d party mode gumman time 2 get lowget under your skin, like oh thats soooo(BIG) du får ögon stora som solenja sa att den va stor, du skulle tagit mig på ordendu stämmer tonen, när ja trycker mig mot rosentjack i blodet, säger susen vi kan slita genom dosende fuckt up, samma veva varannan dagså en dag ja inte glömmer, e den dan du blev med barnså fucked up dag som denna kan du inte glömmaja lever mina drömmar, för kontot kan aldrig tömmasså vi drar ner till centanhänger du på elleh, hänger du på elleh?okey, en liten jävla dikt, om hur ja lever mitt livbland keff politik åh massa svin, bedrägeri åh häleri ser ingen storstadsvy, ser bara en byså man får ont i magen, åh blir sjuk åh spyrmen ey okey, har mina vänner på sidan såklartför dessa vänner e vänner, som känner som jagja spelar bra, se mig över breda havhar velat mig hit, genom hela stan, fillin dawgså pusha streon dah, spela nå me fartså vi kan dansa av mot sommarbadjag lever tid från mina drömmars liv med V.I.P, vart nu mina fötter stövlar in d sådan stil som ja föddes till-lenen partyfis, som lättar stämming-enså vi vevar ner rutan åh så maxar vi reffrengenbrevid bengen åh så, de så vi höjjer nivån, så -En fucked up dag som denna kan du inte glömmaja lever mina drömmar, för kontot kan aldrig tömmasså vi drar ner till centanhänger du på elleh, hänger du på elleh?