[Audio] Nelione - Du måste lämna mig (2012)
En ny låt!Vers Jag ligger vaken i min säng, Du ligger bredvid mig Du är så vacker, Du är söt, Du gör mig hel igen Men varje gång du vänder om så jag kan se på dig Så ser jag rätt i dina ögon, nåt är fel, Va e de? // Du säger att du älska mig, du formar dina händer som ett hjärta mot min kropp, och säger att vad som än händer kom jag aldrig nånsin lämna dig, men känslan e just de att jag kan se att den du tänker på inte finns här breved (dig) // Så jag känner att jag måste gå, ,lämna dig i fred och inom dig, så känn du också så, för jag vet att om vi inte slutar nu så kan de bli nåt stort något stort utav problemen för oss båda 2 ( för jag vet ) Fast du håller i min hand och ber mig stanna upp med klumpen i din hals och gråter tårar så du knappt får luft Så finns de ingen annan väg för oss igenom stormen så jag ber dig nu för sista gången, att hålla om mig, // Reff. Om du var jag skulle du nog förstå mig Även om du ler kan jag se hur du gråter Du måste lämna mig Du måste lämna mig Du kan förneka, Försöka ljuga Fast vi vet båda hur de kommer sluta Du måste lämna mig Du måste lämna mig Vers2 Jag ligger vaken i min säng, Du ligger bakom mig nu känner att ingenting blir bättre fast vi pratade ut Vart är du nu, De känns så sjukt, att hela sagan nu är slut så mycket som kan hända på en minut // Sicksackar fram igenom kryphål och genvägar Springer genom natten som jag styrs från en ledstjärna Glöm mig aldrig, låt mig finnas i ditt minne mycket som kan hända på en minut // - Du var den som fick mig gråta men även le - Du var den som fick mig sårad men ändå se en värld fylld av lycka och beskåda vad kärlek e och den som fick mig lova mig själv ,En gång och aldrig mer Fast du håller i min hand och ber mig stanna upp med klumpen i din hals och gråter tårar så du knappt får luft Så finns de ingen annan väg för oss igenom stormen så jag ber dig nu för sista gången, att hålla om mig, // Reff